Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی عبیات معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به تداوم فعالیت های قرآنی دانش آموزان در فاصله گذاری اجتماعی، گفت: بیش از ۶۵ دانش آموز این ناحیه در مسابقات قرآن، عترت و نماز خوزستان شرکت خواهند کرد.

او افزود: علیرغم کمبودها، مشکلات و شرایطی که شیوع ویروس کرونا در کشور به وجود آورده، اما فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز، محدود نشده است، بلکه همه همکاران با تلاش شبانه‌روزی خود فعالیت‌های  تعریف شده را پیش برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبیات بیان داشت: پرورش هیچگاه تعطیل نمی‌شود و همچنان فعالیت‌های خود را در زمینه قرآن، عترت و نماز با قدرت و قوت ادامه می‌دهیم، البته شاید فعالیت‌های حضوری کمی محدود شده باشد، اما معتقدیم که در این شرایط که دانش آموزان در محیط امن خانه و در کنار خانواده‌ها هستند می‌توانیم در بستر فضای مجازی، فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز را  گسترش دهیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اهواز تصریح کرد: شبکه شاد با ظرفیتی بسیار گسترده ابتدا با اهداف آموزشی در بستر فضای مجازی راه اندازی شد، اما با حمایت‌ها و پیگیری‌های معاون پرورشی و فرهنگی وزارتخانه و با تلاش همه دست اندرکاران، زمینه انجام فعالیت‌های پرورشی نیز در بستر شبکه شاد فراهم گردید.

این مقام مسئول اظهار داشت: همه اعتقاد داریم که کار در زمینه قرآن، عترت و نماز، کاری قلبی و بر اساس باور، اعتقاد و حقیقت است و قطعاً کسانی که در این حوزه کار می‌کنند فعالیت هایشان در زندگی شخصی نیز رنگ و بوی قرآن، عترت و نماز دارد، ضمنا از همه همکاران شاغل در این اداره درخواست داریم همچنان کانال قرآن، عترت و نماز را در شبکه شاد رصد و پیگیری کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مسابقات قرآن فضای مجازی عترت و نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در اطلاعیه سپاه الغدیر آمده؛ هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آنها را به وبگاه گرداب gerdab.ir ارسال کنند و یا با شماره تلفن ۱۱۴ تماس بگیرند.
طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمان برخورد قاطع خواهد شد.
روابط عمومی سپاه الغدیر

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است