Web Analytics Made Easy - Statcounter

بال فرانسوی بنفش‌پوشان فلورانس هنوز هم متعجب است چرا در سال ۲۰۱۳ برنده توپ طلا نشد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک ریبری که تابستان گذشته به حضور 12 ساله‌اش در بایرن مونیخ پایان داد و به فیورنتینا پیوست، هنوز هم متعجب است که چرا در سال 2013 با وجود کسب سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا با بایرن مونیخ، جایزه توپ طلای فرانس فوتبال به وی تعلق نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن دوره کریستیانو رونالدوی پرتغالی از رئال مادرید با کسب 1365 رأی این عنوان را به خود اختصاص داد و ریبری با کسب 1127 رأی پس از لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا با 1205 رأی، در جایگاه سوم به کار خود پایان داد.

بال پیشین تیم ملی فرانسه در مصاحبه‌ای که با لوکا تونی، هم‌تیمی پیشین خود برای شبکه تلویزیونی «DAZN» آلمان داشت، درباره چرایی عدم کسب توپ طلا در سال 2013 گفت: وقتی حداکثر جام‌های ممکن را به دست می‌آورید، دیگر باید چه کار کنید که برنده توپ طلا شوید؟

وی افزود: اگر شما هر جامی که ممکن بوده را به دست آورده‌اید و هر کاری که لازم بوده را در تیم باشگاهی‌تان و تیم ملی‌تان در زمین و خارج از زمین انجام داده‌اید، دیگر باید چه کار کنید که توپ طلا را به دست بیاورید؟

بایرن مونیخ آماده فروش آلابا

فرانک ریبری 37 ساله در فصل جاری با وجود مصدومیت‌هایی که داشته، در 11 بازی سری A توانسته فیورنتینا را همراهی کند که حاصل آن دو گل زده و دو پاس‌گل بوده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیونل مسی کریستیانو رونالدو مراسم توپ طلا بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی کریستیانو رونالدو مراسم توپ طلا بایرن مونیخ لیونل مسی کریستیانو رونالدو مراسم توپ طلا بایرن مونیخ بایرن مونیخ توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت

مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها سال 2025 با حضور 32 تیم در آمریکا برگزار خواهد شد و در این مسابقات، 12 تیم اروپایی شرکت می‌کنند.

تکلیف آخرین تیم صعود کننده از قاره اروپا به جام باشگاه‌های جهان از قاره اروپا مشخص شد.

طرفداری | با شکست و حذف آرسنال مقابل بایرن مونیخ، سالزبورگ با توجه به موقعیت بهتر در رنکینگ و به طور خودکار به جام جهانی باشگاه‌ها در سال 2025 که به میزبانی ایالات متحده برگزار می‌شود، صعود کرد.

پیش‌تر حضور منچسترسیتی، بایرن مونیخ، رئال مادرید، پاری سن ژرمن، چلسی، اینتر، پورتو، بنفیکا، یوونتوس دورتموند و اتلتیکو مادرید در رقابت جدید فیفا مسجل شده بود. در ایتالیا، با توجه به حذف لاتزیو و ناپولی از لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس راهی جام باشگاه‌ها شد. در آلمان هم با حذف لایپزیش مقابل رئال مادرید، دورتموند به این مسابقات راه پیدا کرده بود و در اسپانیا هم با حذف رئال سوسیداد، و البته بارسلونا، اتلتیکو مادرید به عنوان دومین نمایندۀ لالیگا به جام جهانی باشگاه‌ها راه یافت. سالزبورگ اتریش نیز در صورت قهرمان نشدن آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا، سهمیه دیگر را دریافت خواهد کرد.

گفتنی است به تیم‌های راه یافته به این مسابقات مبلغ 50 میلیون یورو تعلق می‌گیرد. در ادامه نگاهی به تیم‌های صعود کرده از قاره اروپا به جام باشگاه‌های جهان می‌اندازیم.

بیشتر بخوانید:

فرمت برگزاری و قوانین جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرایط تیم‌های آلمانی و اسپانیایی برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها

باشگاه‌های اروپایی راه‌یافته به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 رئال مادرید (قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 22-2021) اتلتیکو مادرید چلسی (قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020) منچسترسیتی (قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 23-2022) دورتموند بایرن مونیخ پاری سن ژرمن اینتر یوونتوس پورتو بنفیکا سالزبورگ

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • بایرن 32 سهمیه جام باشگاه‌ها را تکمیل کرد
  • فیلم| بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • دلداری هری کین به ساکا، پس از برتری بایرن مونیخ مقابل آرسنال / فیلم
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • (ویدیو) گل دیدنی بایرن مونیخ به آرسنال توسط کیمیش
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)