Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و کمیته بین المللی المپیک در جریان نشستی در لوزان سوئیس، تاثیر پاندمی کرونا را بر ورزش مورد بحث و بررسی قرار داده و بر اهمیت ورزش در این دوران تاکید کردند.

به گزارش ایمنا، «توماس باخ» با همتای خود در فیفا در موزه المپیک ملاقات کرد؛ موزه‌ای که نهم ژوئن و پس از تعطیلی ناشی از شیوع کووید -۱۹ بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این ملاقات، باخ و «جیانی اینفانتینو» در خصوص اهمیت ورزش در دوران پاندمی و همچنین چگونگی تأثیر شرایط جهان بر وفق پذیری کوتاه و بلندمدت ورزش بحث و تبادل نظر کردند.

اینفانتینو در یکصد و سی و پنجمین نشست کمیته بین‌المللی المپیک در ژانویه، به عضویت این نهاد درآمد.

رئیس فیفا قرار است در نشست بعدی این نهاد در ۱۷ جولای (۲۷ تیرماه) که به دلیل پاندمی کرونا به طور ویدئویی برگزار می‌شود، شرکت کند.

کد خبر 429460

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فیفا جانی اینفانتینو توماس باخ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ️محمدعلی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استان یزد محور تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور و منطقه است، گفت: با توجه به اهمیت شتر در سند تحولی یزد نوین و نام گذاری سال ۲۰۲۴ به نام شتر، تکمیل زنجیره ارزش این حیوان ارزشمند در آینده دامی کشور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: اولین کنگره بین المللی شتر کشور در استان یزد، شهرستان بافق با حضور نخبگان، اندیشمندان و محققانی از ایران و سایر کشور‌ها در شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • کمیته داوران هیچ فیلمی به بارسا نمی‌دهد!‏
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس