Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

ورنر دومین خرید چلسی

بر اساس اعلام باشگاه چلسی، این باشگاه با تیمو ورنر ستاره آلمانی لایپزیش بر سر قراردادی 47.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورویی به توافق رسیده و ورنر به این ترتیب به چلسی پیوسته است. انتظار می‌رود خبر رسمی این انتقال به زودی اعلام شود.

ورنر با قراردادی 5ساله به چلسی می‌پیوندد و دستمزدش در این تیم هفته‌ای 170هزار پوند خواهد بود. بر اساس این گزارشها ورنر بعد از پایان فصل جاری بوندس‌لیگا به انگلیس خواهد رفت و پیراهن چلسی را به تن خواهد کرد.

ستاره آلمانی دومین خرید چلسی برای فصل آینده خواهد بود. پیش از او هم حکیم زیاش به چلسی پیوسته بود.

دفاع خواهر رونالدو از عملکرد برادرش

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو، در بازی مقابل ناپولی نتوانست عملکرد چندان خوبی را از خود ارائه دهد. رونالدو در این دیدار تنها یک شوت در چهارچوب داشت و پس از پایان بازی نیز بسیاری از هواداران یووه نسبت به عملکرد این بازیکن انتقادات شدیدی را مطرح کردند.

با وجود انتقاداتی که از رونالدو مطرح شده اما خواهر بزرگتر او یعنی ایلما با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود به دفاع از برادرش پرداخته است. او در این پست نوشته است: " دیگر چه کاری می توانی انجام دهی؟ این همان چیزی است که وجود دارد و عزیزم تو نمی توانی به تنهایی معجزه کنی. من نمی توانم درک کنم که چرا آنها اینگونه بازی کردند. به هر حال سرت را بالا نگه دار. تو بیشتر از این نمی‌توانستی کاری انجام دهی. پادشاه من."

کلوب در فکر تقویت تیم

قرمزهای آنفیلد که مدافع عنوان قهرمانی اروپا بودند، حذفی غیرمنتظره را برابر اتلتیکو مادرید در یک هشتم نهایی تجربه کردند و این بهانه ای خواهد بود تا یورگن کلوب برای فصل بعد به تقویت بیشتر تیم خود بپردازد. با این حال برای این مهم و به دست آوردن منابع مالی لازم، لیورپول نیاز به فروش بازیکن خواهد داشت. به خصوص که پس از شیوع کرونا بحران اقتصادی گریبانگیز تمام باشگاه های فوتبال شده است.

طبق ادعای میرر، یورگن کلوب پنج بازیکن را در فهرست فروش خود قرار داده است: دژان لوورن، ژردان شقیری، دیووک اوریگی، مارکو گروجیچ و هری ویلسون. در عوض فصل بعد فرصت بیشتری در اختیار نبی کیتا قرار خواهد داد.

راز شادی‌گل عجیب مسی

در پیروزی دو بر صفر بارسلونا برابر لگانس، لیونل مسی گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. شادی گل خاص فوق ستاره پس از این گل توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

در ابتدا برای کسی مشخص نبود که چرا مسی به اینگونه گل خود را جشن گرفته اما دیاریو اسپورت امروز فاش ساخت که مسی در واقع این گل را به فرزندانش تقدیم کرده است. شادی گل او به تقلید از یکی از شخصیت های بازی ویدیویی محبوب فرزندانش بوده است. این اولین بار نیست که مسی گل خود را به همسر و یا فرزندانش تقدیم می کند.

فاستینو آسپریا:جای خامس بودم حال زیدان را می گرفتم

فاستینو آسپریا معتقد است صبوری کردن دیگر فایده ای ندارد. او به بلو رادیو کلمبیا گفت:« خامس بازیکن بی مسئولیتی نیست. او هر روز به خوبی تمرین می کند ولی مورد اعتماد زیدان قرار ندارد. زیدان می گوید روی همه بازیکنانش حساب می کند تا به ذخیره ها انگیزه بدهد ولی همه می دانند که او فقط روی سه یا 4 بازیکن برای ورود به زمین حساب می کند و خامس جزوشان نیست.

خامس برای چه صبوری می کند؟ من جای او باشم، حال زیدان را می گیرم. یعنی خامس پایین تر از ماریانو است یا بازیکن دیگر که اسمش یادم نیست؟ باید به کسی که آقای گل جام جهانی برزیل بوده، احترام بیشتری گذاشته شود. معتقدم صبوری خامس نشانه نجابتش نیست و باید شهامت بیشتری داشته باشد و مقابل زیدان بایستد.»

بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه رونالدو نازاریو

رونالدو نازاریو، در مصاحبه با اسپانسر اصلی لالیگا و در پاسخ به سوالی در مورد بهترین فوتبالیست های تاریخ گفت:« من همیشه 4 نام را مدنظر دارم. پله، مارادونا، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو. از نظر من اینها بهترین فوتبالیست های تاریخ هستند.»

رونالدو در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اگر بودجه رئال مادرید را داشت، کدام بازیکن را برای تیمش جذب می کرد، پاسخ داد:« کیلیان امباپه. او مرا به یاد خودم می اندازد. او یکی از کسانی است که به شیوه و سبک من فوتبال بازی می کند.»

مهاجم آینده دار فوتبال دنیا گفت:« ارلینگ هالند ستاره بزرگی است. او هنوز جوان است و سال های خوبی پیش رو خواهد داشت و گل های زیادی هم خواهد زد. باید دید روند پیشرفت او به کجا خواهد رسید. مطمئنم که باشگاه های بزرگی مثل رئال او را زیر نظر دارند. هرچند رئال همین حالا هم مهاجمان خوبی مثل کریم بنزما را دارد.»

خطر از بیخ گوش سیتیزن جوان گذشت

اریک گارسیا در دقایق پایانی دیدارمنچسترسیتی برابر آرسنال و طی برخورد با دروازه بان برزیلی منچستر سیتی، به سختی مصدوم شد و با برانکارد، ماسک اکسیژن و محافظ از زمین خارج شد. در پایان بازی گواردیولا نیز از وضعیت وی ابراز نگرانی کرد.

با این وجود، این باشگاه طی بیانیه ای خبر از سلامتی وی داده است. در بیانیه این باشگاه آمده است: " اریک گارسیا پس از تحمل مصدومیت در جریان پیروزی شب گذشته لیگ برتر برابر آرسنال ، از بیمارستان مرخص شد.

اریک در روزهای آینده، پیش از بازگشت به تمرین و اقدامات فشرده ، تحت نظارت قرار خواهد گرفت. همه در سیتی آرزو می کنند که اریک سریعاً و به طور کامل بهبود پیدا کند."

آب پاکی مدافع میلان روی دست PSG

تئو هرناندز، مدافع فرانسوی که در میلان احیا و به روزهای خوب خود بازگشته، در واکنش به علاقه ی PSG به خود گفت:‌بعد از عملکردی که در آلاوس ارائه دادم، این بهترین فصل من به حساب می آید. به همین خاطر من باید از میلان و پائولو مالدینی تشکر کنم. میلان اعتماد خود را به من نشان داد و واقعا از حضور در اینجا خوشحال هستم. هنوز هم قرارداد چهار ساله با میلان دارم و واقعا از حضور در اینجا راضی هستم."

تئو در پاسخ به این سؤال که آیا روزی دوست دارد به رئال برگردد، پاسخ داد: "من الان فقط به میلان فکر می کنم زیرا از حضور در اینجا کاملاً خوشحالم."

104 / 351 بسته خبری فوتبال خارجی فوتبال اروپا بسته خبری فوتبال خارجی تیمو ورنر چلسی لایپزیش حکیم زیاش یوونتوس کریستیانو رونالدو ناپولی یورگن کلوب لیورپول اتلتیکو مادرید ویروس کرونا دژان لورن دیووک اوریگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال خارجی فوتبال اروپا تیمو ورنر چلسی لایپزیش حکیم زیاش یوونتوس کریستیانو رونالدو ناپولی یورگن کلوب لیورپول اتلتیکو مادرید ویروس کرونا دیووک اوریگی شادی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حراج شمش طلا در سال جدید 26 فروردین برگزار می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلااستاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت طلا، سکه و دلار پنجشنبه ۲۳ فروردین‌ ۱۴۰۳

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳، ۵۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند. گفتنی است، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

گفتنی است، در مجموع ۱۶ حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران تا کنون ۲۰۸۵ کیلو شمش طلای یک کیلویی به فروش رسیده است.

براساس شیوه نامه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، علاوه بر «فروشندگان عمده شمش طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر»، «تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر» و «خرده فروشان طلای آبشده دارای پروانه کسب مجاز و معتبر»، «بانک عامل با تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» می‌تواند متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران باشد.

شمش طلای قابل عرضه در مرکز مبادله ایران، استاندارد، اصالت سنجی شده توسط آزمایشگاه مورد تایید سازمان استاندارد ایران و یک کیلوگرمی است و حداقل عیار ۹۹۵ در هزار را دارد.

حراج حضوری در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به دو شیوه حراج خرد و حراج عمده صورت می‌گیرد. متقاضی خرید می‌تواند در حراج خرد حداقل یک و حداکثر پنج قطعه شمش طلای یک کیلوگرمی خرید کند؛ سقف خرید خرد در هر هفته تقویمی، صرفا پنج قطعه شمش طلای استاندارد خواهد بود.

متقاضی خرید در حراج عمده نیز مجاز به خرید حداقل یک و حداکثر چهار بسته شمش طلای استاندارد است؛ هر بسته شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران حاوی پنج قطعه شمش یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار است. گفتنی است، سقف خرید عمده در هر هفته تقویمی صرفا ۲۰ قطعه شمش طلای استاندارد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226870 برچسب‌ها طلا

دیگر خبرها

  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • محبی رفت، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • اتفاق عجیب؛ کریستیانو رونالدو جانشین مهدی طارمی!
  • ستاره بایرلورکوزن طرفدار مسی است!
  • شوک رونالدو به فوتبال عربستان
  • چلسی با فروش دو هتل به مالکانش، قوانین مالی را دور زد؟
  • ◄ مراسم افطاری 19 فروردین و پندی از گزارش جهانی شادی برای تقویت امید در راه‌ آهن
  • اعلام شرایط و زمان برگزاری دومین حراج شمش طلا در سال جدید
  • دومین حراج شمش طلا در سال جدید 26 فروردین برگزار می‌شود