Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:00:10 GMT

پیروزی پرگل سپیدرود رشت در دیداری تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۱۱۸۷

پیروزی پرگل سپیدرود رشت در دیداری تدارکاتی

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  در این دیدار  در ورزشگاه سردارجنگل رشت  طبق توافق سرمربیان دو تیم ، این بازی در سه وقت ۳۰ دقیقه ای برگزار شد که گل های سپیدرود توسط محمد دادرسی، ابوالفضل قربانی و جواد آقایی پور (سه گل) به ثمر رسید.

رادنی دیدار افزود: این دومین مسابقه دوستانه سپیدرود رشت پس از شروع دوباره تمرینات و پس از تعطیلی کرونایی بوده و سپیدرود موفق شد در نخستین مسابقه دوستانه خود نیز، تیم شهرداری آستارا را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی حدود یکصد روزه، برگزاری بازی های دوستانه و تدارکاتی برای آمادگی تیم فوتبال سپیدرود رشت بسیار مفید است و سرمربی این تیم نیز در طول این دیدار سعی داشت تا به تناوب از همه مهره های سپیدرود سود ببرد تا به نوعی تمامی بازیکنان به میدان فرستاده شوند.

دیدار ابراز امیدواری کرد سپیدرود رشت تا قبل از آغاز مجدد رقابت های لیگ دسته اول به مرز آمادگی کامل برسد و با قدرت در ادامه رقابت ها حضور یافته و با کسب نتایج قابل قبول علاوه بر حفظ سهمیه خود جایگاه مناسبی نیز کسب کند.

وی اظهار کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت روز پنجم تیرماه در دیدار معوقه برابر تیم فوتبال هوادار تهران (سرخپوشان پاکدشت) قرار می گیرد و هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول نیز از روز سه شنبه ۱۰ تیر آغاز می شود.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید. واکنش لامینه یامال به گل دقایق پایانی جود بلینگام در این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (3.8MB)

دیگر خبرها

  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • شکست استقلال در دیداری دوستانه
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است