Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنوزی علیه وزارت ورزش موضع گرفت.

طرفداری - محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور درباره اعتراضشان به تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ صحبت کرد.

محمدرضا زنوزی در گفت و گو با برنامه همیشه ورزش که از رادیو ورزش پخش می شود، در خصوص اینکه همچنان به تعطیلی مسابقات لیگ برتر اصرار دارد اظهار داشت:

بحث ما این است که هزینه کرده ایم ولی تکلیف چیست؟ چطور می شود که والیبال و بسکتبال تعطیل می شود اما فوتبال نه؟ در کدام ورزش برخورد بدنی بیشتر است؟! وقتی تیم مقابل نتواند پروتکل را اجرا کند امکان ناقل بودن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی باشگاه ها رسما اعلام کردند که حتی پول آب معدنی هم ندارند. چطور می شود که هزینه ها را ما باید انجام دهیم اما آقایان حتی دست به جیب نمی شوند. خیلی از مدیران بزرگ و فوتبالیست ها هستند که اکنون در کار تجارت موفق هستند و به نظر من چنین نیروهایی باید به فدراسیون تزریق شوند. واقعا تیم های ما می توانند پروتکل ها را رعایت کنند؟ یکی از مسئولین فدراسیون گفت ما ناظر اجرای پروتکل ها هستیم نه مسئول آن! من از چه کسی باید بپرسم که مسئول این وضع کیست؟ فردا صبح ما چهار تیم خصوصی نامه دیگری به فدراسیون ارسال می کنیم و اگر نتیجه ای نداشت قطع به یقین اسناد و مدارک لازم را به فیفا اعلام خواهیم کرد و اعلام می کنیم که آقایان اینجا فقط به فکر صندلی هایشان هستند و می خواهند به هر صورتی که شده فقط در مسند کار باقی بمانند. 

مالک تراکتور ادامه داد:

اگر مسئولین به هر دو تیم خود توجه داشتند باید به استقلال هم دو جام قهرمانی می دادند. مثل این است که یک خانواده دو فرزند داشته باشد و فقط به یک فرزندش برسد. آنها در خودشان هم مساوات را رعایت نمی کنند. این موضوعی نیست که فقط من بگویم، این را همه می گویند. هواداران ما از ما انتظار دارند و ما مجبور هستیم تیم های تبریزی را حمایت کنیم. فوتبال با حرفه کارخانه سازی من فرق دارد و با یک سوت ماجراها جابه جا می شود. ببینید در همین چند سال اخیر چقدر سوت ها علیه تراکتور زده شده و مردم همه می بینند که چطور مهندسی می شود. شما احکام صادر شده علیه تیم های شهرستانی در چند سال اخیر را با آن تیم خاص مقایسه کنید خودتان متوجه تفاوت ها خواهید شد. ما سعی می کنیم زودتر جوابمان را از فیفا بگیریم. من نظرم با نکونام یکی است. امروز لیگ امارات تعطیل شد اما ما به دنبال بهانه هستیم که اگر بازی ها را تعطیل کنیم در رقابت های آسیایی به مشکل خواهیم خورد.

وی خاطرنشان کرد:

مگر کشورهایی مانند امارات که بازی هایشان را تعطیل کردند در رقابت های آسیایی حضور ندارند؟ من با اسناد و مدارک ثابت می کنم که وزارت ورزش باعث این اتفاقات شده است. در مصاحبه هایی که انجام شده خودشان اعتراف کردند که وزارت ورزش دستور داده لیگ برگزار شود. تمامی اسناد و مدارک لازم برای فیفا ترجمه شده و ما در اسرع وقت آن را ارسال خواهیم کرد. دوستان می گویند مرغشان یک پا دارد، اگر می توانند پروتکل ها را به طور کامل انجام بدهند بسم الله اما تیم هایی که پول ندارند چگونه می توانند رعایت کنند؟ پول های این تیم ها دست چه کسی است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شروین اسبقیان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون در خصوص روند واگذاری دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس اظهار داشت: مراحل واگذاری این دو باشگاه مردمی در دست سازمان خصوصی سازی است و دوستان کار را به سرعت در حال جلو بردن هستند. روز سوم اردیبهشت واگذاری این دو باشگاه انجام می‌شود.

او ادامه داد: یکی از آرزوهای دیرین هواداران این دو باشگاه واگذاری به بخش خصوصی است و در دولت‌های گذشته هم در این خصوص اتفاق خاصی رخ نداد. شخص رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان پیگیر واگذاری استقلال و پرسپولیس هستند و انشاالله روز سوم اردیبهشت این اتفاق انجام خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص حضور بانک‌ها برای خریداری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این خبرها تنها در فضای مجازی مطرح می‌شود و تا روز سوم اردیبهشت هیچ چیزی قطعی نیست.

اسبقیان در رابطه با بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: آن مواردی که بابت کسب صدور مجوز حرفه‌ای لازم بود در ورزشگاه آزادی انجام شده است و از این بابت تیم‌هایی که در این ورزشگاه بازی‌های خود را انجام می‌دهند مشکلی نخواهند داشت.

او در رابطه با کُرسی وزرات ورزش و جوانان پس از واگذاری استقلال و پرسپولیس در هیأت مدیره این دو باشگاه گفت: بارها شخص وزیر ورزش گفته است که وزرات به دنبال تیم‌داری نیست و به دنبال دخالت در باشگاه‌ها نیستیم.

کد خبر 6080977

دیگر خبرها

  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه