Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برگزار نشدن مسابقات قهرمانی آسیا برای ما بدتر شد زیرا ما می‌خواهیم در آسیا قهرمان شویم و بقیه می‌آیند به زور قهرمان شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ناظم‌الشریعه در حاشیه دیدار فینال لیگ برتر فوتسال در اصفهان اظهار داشت: چیزی که مشهود است این است که بازیکنان از شرایط بازی دور هستند و کاملا منطقی است، البته همه تلاش می‌کنند و با شرایطی که وجود دارد یک گل نیز روی بازی تأثیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: نگرانی در مورد مصدومیت بازیکنان وجود دارد و در دقایق اولیه 2 بازیکن مصدوم شدند، مهم نیست چه تیمی قهرمان می‌شود و سلامتی بازیکنان مهم‌تر است.

وی در مورد غیبت تماشاگران گفت: تماشاگران نیز حضور ندارند و امیدوارم خیلی زود با رعایت نکات بهداشتی بتوانیم هواداران را در سالن‌ها ببینیم.

ناظم‌الشریعه در مورد اردوی‌های تیم ملی بیان داشت: متاسفانه اردوی تیم ملی برگزار نشد، برای بازیکنان جوان‌تر 2 اردو پیش‌بینی کرده بودیم که برگزار نشد؛ این هفته اسامی را اعلام کردیم و با هماهنگی کمیته فوتسال قرار است اردوی تیم ملی از روز 3 تیر ماه برگزار شود.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: به دلیل کرونا برنامه‌ها پیچیده شده است، برنامه جدید را آماده کرده‌ایم و با آرش جابری نیز جلسه داشتیم، سعی کردیم بهترین شرایط را برای لیگ داشته باشیم؛ لیگ باید شروع شود و بازیکنان در شرایط بازی قرار بگیرند؛ اگر تیم ملی وجود دارد با وجود بازیکنان است.

وی همچنین در مورد برگزار نشدن مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: این اتفاق برای همه در دنیا افتاد اما برای ما بدتر شد زیرا ما می‌خواهیم در آسیا قهرمان شویم و بقیه می‌آیند به زور قهرمان شوند؛ همه آن‌ها از نظر امکانات با ما تفاوت دارند اگر می‌خواهیم برگردیم به شرایط قبلی باید باید بهترین امکانات را فراهم کنیم.

ناظم‌الشریعه گفت: نظراتمان را در مورد شروع لیگ اعلام کردیم، فکر می‌کنیم تاریخی که اعلام می‌شود مورد نظر ما نیز باشد.

انتهای پیام/63090/

منبع: فارس

کلیدواژه: قهرمانی آسیا لیگ برتر اصفهان فوتسال قهرمانی آسیا لیگ برتر اصفهان فوتسال ورزش اصفهان ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال لیگ برتر فوتسال ناظم الشریعه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد