Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:24:50 GMT

دمای هوای مشهد به ۴۴ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۱۷۶۵

دمای هوای مشهد به ۴۴ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد

گروه استان‌ها- دمای استان خراسان رضوی در روزهای اخیر گرم‌تر از درجه حرارت میانگین در ماه خرداد بوده، با این حال روزهای گرم‌تری در راه است و هوا در روز یکشنبه هفته جاری به ۴۴ درجه سانتیگراد می‌رسد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، در روزهای اخیر شاهد افزایش کم سابقه دمای هوا در سراسر کشور هستیم و بالطبع استان خراسان رضوی هم از این قاعده مستثنی نیست و مردم با گرما دست و پنجه نرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌ها براساس پیش‌بینی هواشناسی، خبر از ورود موج گرما به خراسان رضوی را می‌دهند و اینکه تا اواسط مرداد ماه این روند ادامه دارد. دمای هوای امروز مشهد به 36 درجه سانتیگراد رسیده است و کمتر کولرهای منازل خاموش می‌شود.

‌رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در مورد گرمای هوا به خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس گفت: شهرهای گرمسیری استان خراسان رضوی طی هفته آینده دمای 40 درجه سانیتگراد را تجربه خواهند کرد.

دمای هوای سیستان و بلوچستان 7 درجه گرمتر می‌شودافزایش دمای هوا ساعت کار ادارات بوشهر را کاهش دادهشدار نسبت به آتش سوزی جنگل‌های مازندران؛ افزایش شدید دمای هوای استان در روزهای آینده

یحیی قائنی‌پور ادامه داد: یک‎شنبه هفته آینده گرم‎ترین روز هفته آتی بوده و بیشینه دمای هوا در مناطق گرمسیری بیش از 44 درجه سلسیوس است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از فردا علاوه بر افزایش میزان ابرناکی آسمان، بر سرعت وزش باد افزوده شده به طوری که برای پاره‎ای نقاط وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‎بینی می‎شود.

‌رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بنابراین تا دوشنبه بروز خسارت، کاهش میدان دید افقی و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

قائنی‌پور در ادامه بیان کرد: از لحاظ دمایی نیز روند افزایش دمای هوا تا دوشنبه هفته آینده اوایل وقت ادامه دارد.

انتهای پیام/282/ح

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی دمای هوای دمای هوا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا در همدان

محمدحسن باقری شکیب گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا اواسط هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

او گفت: در ساعت بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به طور کلی تا اواسط هفته آینده از فعالیت سامانه بارشی خبری نیست و آسمان استان تا آن زمان پایدار پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب گفت: اسدآباد و فامنین با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار، همدان و گل‌تپه با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

او گفت: بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود