Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:29:30 GMT

پیکر جوان غرق شده در سد الخلج بستان‌آباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۱۸۱۸

پیکر جوان غرق شده در سد الخلج بستان‌آباد کشف شد

علیرضا زبر دست روز جمعه در تشریح جزئیات این حادثه در جمع خخبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز جمعه، سی‌ام خرداد ماه با گزارش جمعیت هلال احمر مبنی بر غرق شدن مرد جوانی در سد الخلج، آتش نشانان غواص این سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: جسد این مرد جوان که در آب های سدالخلج شهرستان بستان آباد غرق شده بود، با تلاش و جستجوی نیروهای آتش نشانی تبریز از آب بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۴ خرداد ماه سال جاری نیز مرد جوان ۳۰ ساله‌ای در همین سد غرق شده بود که با دستور مدیران استانی، نیروهای آتش نشانی تبریز به محل اعزام شده و اقدام به کشف پیکر مغروق از سد کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نداشتن آشنایی کافی از شنا در سدها خود داری کنند، همچنین سازمان‌هایی که وظیفه امداد رسانی در خارج از شهر را برعهده دارند، همچنان که آتش نشانی در کنار سایر گروه‌های امدادی است، ارتقای توان عملیاتی خود را در اولویت قرار دهند.

برچسب‌ها بستان آباد آذربایجان شرقی مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بستان آباد آذربایجان شرقی مرگ و میر بستان آباد آذربایجان شرقی مرگ و میر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران

به گزارش ورزش سه، باشگاه مس سونگون که خود را برای دیدار یک هشتم نهایی مقابل هوادار آماده میکند، طی بیانیه‌ای از هواداران تراکتور خواست که در اکباتان از آنها حمایت کنند.

این در حالی است که بازیهای برگزار شده در استادیوم دستگردی عموما بدون تماشاگر است و در مورد این بازی نیز هنوز تصمیم گیری نشده اما به هر حال مس سونگون در این زمینه پیش دستی کرده است.

در پیام دعوت آنها آمده است:

حضور در یک هشتم حذفی، یعنی حضور در جمع شانزده تیم برتر فوتبال ایران. مس سونگون  و تراکتور در این جمع هستند با این فرق که دور یکی خلوت و دور یکی خیلی شلوغ!

روز جمعه هفتم  اردبیهشت  تکلیف هشت تیم برتر مشخص خواهد شد و بی شک قدرت روی سکوهاست. جایی که فوتبال آذربایجان ابرقدرت آسیاست. اولا و لطفا در تبریز حامی و مشوق تراکتور باشید، تراکتور چشم و چراغ آذربایجان است.

و اما مخاطب ما  هواداران فوتبال آذربایجان اکباتان، تهران، کرج، اسلامشهر و شهریار و … است؛ اگر به تبریز نرفتید، ما را فراموش نکنید… مس سونگون هم نماینده آذربایجان است و به یک درصد ورزشگاه یادگار امام در اکباتان نیازمند است.

وعده دیدار ما روز جمعه  ساعت ۱۸:۳۰ ورزشگاه دستگردی (اکباتان)

دیگر خبرها

  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • اختصاص ۶۰ هکتارزمین در شهرستان بستان آباد برای نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • بده بستان رشوه در نظام اداری کشور؛ چرا ایرانی‌ها رشوه می‌دهند؟
  • اختصاص ۶۰ هکتار زمین به ملی مسکن در شهرستان بستان آباد
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار لرستان پیدا شد