Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین بازی رسمی کشور پس از شیوع کرونا میان مس و گیتی پسند حواشی قابل توجهی داشت.

طرفداری - دیدار رفت مرحله فینال پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور میان گیتی‌ پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که حواشی ای را به همراه داشت.

به گزارش فارس، دیدار رفت مرحله فینال پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور میان گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان ساعت ۱۸ امروز در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که حواشی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواشی:

* این دیدار پس از وقفه چهار ماهه، اولین مسابقه رسمی ورزشی کشور پس از شیوع بیماری کرونا بود.

* جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

* تنها ۸ عکاس و ۸ خبرنگار به اضافه ۲۰ نفر از عوامل دو باشگاه و عوامل برگزاری با صدور ID کارت قادر به حضور در سالن بودند؛ صندلی افراد پیش از آغاز مسابقه تعیین و با نام و سمت مشخص شده بود.

* در بدو ورود عوامل برگزاری، توسط هیأت پزشکی ورزشی اصفهان، تست غربالگری انجام شد.

* باشگاه گیتی‌پسند با نصب بنر‌های آموزشی و اهدا پک های بهداشتی، مانع ورود افراد بدون ماسک و دستکش به ورزشگاه شد.

* محمد ناظم‌الشریعه سرمربی، محمد هاشم‌زاده مربی، میشل پطروس مربی دروازبانان و دوران بدنساز تیم ملی از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بودند.

* آرش جابری سرپرست کمیته فوتسال، سوادکوهی نماینده فدراسیون فوتبال و همچنین غفاری، باجیوند، جنتی و نجفی اعضا هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور نیز از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بودند.

* پیش از آغاز بازی و زمان گرم کردن، بازیکنان دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند.

* نیمکت‌های دو تیم نسبت به دیگر بازی‌ها تغیر کرده و صندلی‌ها با فاصله یک متری از یکدیگر قرار داده شده‌اند.

* در زمان اعلام لیست، عدم حضور نام علی‌رضا صمیمی بسیار تعجبت برانگیز بود؛ طبق اعلام مسئولان باشگاه مس وی دچار مصدومیت شد است.

* حمید بی‌غم سرمربی تیم گیتی‌پسند پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت مس سونگون رفت و با نیمکت‌نشینان تیم میهمان خوش و بش کرد.

* در همان ثانیه‌های ابتدای بازی، سنگ سفیدی و شجری با یکدیگر درگیر شدند و از داور بازی تذکر گرفتند؛ محمد‌حسین درخشانی بازیکن گیتی‌پسند نیز در ثانیه های ابتدای پس از برخورد با فرهاد فخیم مصدوم شد.

* پس از اعتراض احمد باغبانباشی، وی از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.

* پس از برخورد عالیقدر و خیام داور دستور ادامه بازی و خطا به نفع تیم مس سونگون را داد که بلافاصله پس از آن مجددا بازیکن گیتی‌پسند مرتکب خطا شدند، از همین رو محدودیت پنج خطایی گیتی پسند به پایان رسید.

* پس از اتمام محدودیت پنج خطایی گیتی پسند تیم مس صاحب یک ضربه پنالتی نقطه دو شد که این پنالتی توسط فخیم از دست رفت.

* پس از خطای مسلم اولادقباد بر روی سعید احمد‌عباسی و با توجه به اتمام محدودیت پنج خطایی مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان مالک یک ضربه پنالتی نقطه دوم شد.

* علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن تیم گیتی‌پسند به دلیل سه کارت زرد داشتن از روی سکو نظاره‌گر این دیدار بود.

* فخیم پس از عبور از فالکون و رسیدن به دروازه حریف جهت تضعیف روحیه بازیکنان تیم مقابل منتظر رسیدن دروازه‌بان تیم گیتی‌پسند ماند و پس از نزدیک شد وی، توپ را وارد دروازه کرد.

* بی‌غم سرمربی گیتی‌پسند پس از دریافت گل سوم، بازیکنان تیم خود را به آرامش دعوت کرد.

* پس از برخورد سنگ سفیدی با اولادقباد، نیمکت دو تیم به شدت به عملکرد داور معترض بودند، مسی‌ها انتظار اخراج سنگ‌سفیدی را داشتند و گیتی پسندی‌ها نیز معتقد بودند خطایی صورت نگرفت.

* در انتهای این دیدار محمد‌علی ترحمی پس از سال‌ها قضاوت از دنیای داوری خداحافظی کرد.

* با توجه به خداحافظی ترحمی داور این دیدار از دنیای قضاوت، فخیم قصد داشت با وی خوش و بش کند ولیکن ناظر بازی به دلیل رعایت پروتکل بهداشتی مانع نزدیکی فخیم و ترحمی شد همین موضوع باعث خشمگین شدن فخیم گشت.

در نهایت این دیدار با برتری 4-3 مس پایان یافت.

بیشتر بخوانید فینال لیگ برتر فوتسال؛ گیتی پسند 3-4 مس سونگون؛ 3 گل فخیم، راه را برای سومین قهرمانی پیاپی هموار کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گیتی پسند سنگ سفیدی مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی