Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:52:48 GMT

مرکل: تحریم‌های روسیه را تمدید می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۲۴۲۴

مرکل: تحریم‌های روسیه را تمدید می‌کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان روز جمعه پس از برگزاری نشست مشترک سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در برلین اعلام کرد اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است تا تحریم‌های اقتصادی ضد روسیه را به دلیل درگیری‌ها در شرق اوکراین تمدید کند.

آنگلا مرکل مدعی شد: «تحریم‌ها که بخش‌های اقتصادی روسیه را هدف قرار داده و پایان ماه جاری میلادی به پایان خواهد رسید، تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیشتر بخوانید

حمایت تروئیکای اروپا از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران

این در حالی است که اتحادیه اروپا روز گذشته اعلام کرد که تحریم‌های خود علیه روسیه را به بهانه الحاق شبه‌جزیره کریمه به مدت یک سال دیگر تمدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آنگلا مرکل تحریم های روسیه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس۲۴، براساس اعلام دادستانی فدرال آلمان، پلیس این کشور جیان جی، دستیار یکی از نامزدهای حزب «آلترناتیو برای آلمان» در انتخابات پارلمان اروپا را به ظن جاسوسی در پرونده‌ای که «به شدت بغرنج» توصیف شده، بازداشت کرده است.

جیان جی از کارمندان ماکسیمیلیان کراه، نامزد مطرح حزب آلترناتیو برای آلمان در انتخابات ماه ژوئن پارلمان اروپا است. او به انتقال گزارش‌های مرتبط با مذاکرات و تصمیمات پارلمان اروپا به سرویس اطلاعاتی چین متهم است.

فرد بازداشت‌شده در بروکسل و همچنین درسدن در شرق آلمان سکونت دارد و به ادعای دادستانی این کشور، از شخصیت‌های اپوزیسیون چین نیز جاسوسی کرده است.

در بیانیه دادستانی فدرال آلمان آمده است: جیان‌جی در پرونده‌ای خاص و بغرنج، به همکاری با یک سرویس مخفی خارجی متهم است.

سخنگوی حزب آلترناتیو برای آلمان، این خبر را «بسیار آزاردهنده» توصیف کرد. دادستانی فدرال آلمان پیشتر سه تبعه این کشور را به اتهام همکاری با وزارت امنیت کشور چین و انتقال اطلاعات مرتبط با فناوری‌های نظامی به پکن، بازداشت کرده بود.

بازداشت‌های اخیر در حالی است که اولاف شولتز، یک هفته پیش به چین سفر کرده بود. در این سفر ادعای برلین و غرب درباره حمایت پکن از اقتصاد روسیه در بحبوحه جنگ اوکراین و همچنین موضوع سرقت مالکیت معنوی و دسترسی به بازار آزاد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته بود.

کد خبر 6086421

دیگر خبرها

  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه
  • ادامه صادرات گاز روسیه به اروپا با با وجود تحریم‌ها