Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری به یادآوری جدال ایران و اسپانیا پرداخته است.

طرفداری - دو سال پیش در چنین روزهایی جام جهانی 2018 روسیه برگزار شد و وحید امیری در سالگرد دیدار ایران و اسپانیا که با پیروزی 1 بر 0 ماتادورها همراه شد و با اشاره به لایی دیدنی اش به جرارد پیکه به یادآوری آن مسابقه پرداخت.

خاطره بازی وحید امیری از بازی ایران-اسپانیا

خیلی ها در این دوسال از من در مورد این صحنه سوال می کنند ، امروز به بهانه سالروز این مسابقه خواستم چند خطی بنویسم
اینکه در یک بازیِ ملی بازنده باشی ولی مردم کشورت تو را برنده ببینند باعث افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کسانیکه بنده را میشناسند میدانند که به لطفِ خدا هیچگاه به فکرِ تحقیر حریف و بازیِ نمایشی و انفرادی نبوده و نیستم ، سعی میکنم تمام و کمال در خدمت تیم باشم
آن روز همه ی ما مُصمم بودیم که برای سربلندی ايران بجنگیم.
همه ما در آن لحظه به تنها چیزی که فکر میکردیم حمله کردن بود
برای ما مهم بود که هر جور شده به دروازه حریف برسیم و در آن شرایط اصلا نمیدانستیم بازیکن روبرو کیست و نامها تاثیری بر اراده ی ما نداشت.
برای من هم فرقی نمیکرد چه کسی روبرویم ایستاده است ، من باید می جنگيدم هدف من مثل تمام بازیکنان سربلندیِ ایران بود
و حسرتی که همیشه ماند به خاطرِ باختی که مستحقش نبودیم.

پست اینستاگرامی وحید امیری

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت

  آنها یک تیم خوب و فیزیکی هستند‌؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتما قابل احترام است. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که باید به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم. سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در پاسخ به سؤالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آنها جام جهانی‌ را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید. مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی‌ است؛ همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان، بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد. شمسایی در پاسخ به این سؤال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین، بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. 

دیگر خبرها

  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏