Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:14:38 GMT

سارقان طلای سرخ تحت تعقیب قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۴۱۷۶

سارقان طلای سرخ تحت تعقیب قرار گرفتند

سارقان در لندن یک جعبه بزرگ زعفران به ارزش 50 هزار پوند را دزدیدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پلیس انگلیس در جستجوی دو سارق است که به یک انبار در شرق لندن حمله کرده و یک جعبه بزرگ زعفران به قیمت 50 هزار پوند را به سرقت برده اند.

در ویدئوی دوربین مدار بسته دیده می شود که چگونه دو مرد راهی انباری در محله "ایلفورد" می شوند و با نادیده گرفتن کالاهای دیگر مستقیماً به طرف یک جعبه حاوی 10 کیلوگرم زعفران می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​زعفران که در آشپزی  هندی ، ایرانی و عربی مورد استفاده بسیار قرار دارد ، بیشتر از وزن میزان مشابه طلا قیمت دارد و بهای زعفران سرقت شده حدود 50 هزار پوند تخمین زده می شود.

پلیس هنوز نتوانسته سارقان را دستگیر کند. مقامات نیروی انتظامی لندن از همه کسانی که اطلاعاتی در مورد این سرقت دارند، دعوت کرده اند، آنها را با پلیس در میان بگذارند تا سارقان به دام افتاده و زعفران سرقت شده به صاحب انبار بازگردانده شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زعفران سرقت لندن حوادث طلای سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان