Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به طور حتم ۴ تیر ماه روزی بسیار مهم برای کشتی مازندران خواهد بود چرا که پس از پایان دوره ریاست علی اصغر ثمربخش از هیئت کشتی استان مازندران این رشته حواشی بسیاری را در  استان تجربه کرد.

علاقه‌مندان به ورزشی ملی در استان مازندران منتظر هستند تا بالاخره با گذشت ماه‌ها بلاتکلیفی و وجود بسیاری از حواشی و شایعات صندلی ریاست هیئت کشتی به فردی برسد تا بتواند کشتی را در این استان طوری هدایت کند که افتخارآفرینی‌های گذشته همچنان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند برخی از کارشناسان و اهالی کشتی بر این باورند که انتخابات هیئت کشتی استان مازندران مهندسی شده است، اما این امیدواری وجود دارد تا اعضای مجمع با بررسی درست و دقیق کارنامه کاندیدا‌ها در همه ابعاد، فردی را انتخاب کنند که از هر حیث برای ریاست چهار ساله نسبت به سایرین اصلح‌تر باشد.

گفتنی است بر اساس اعلام هیئت کشتی استان مازندران، حبیب‌الله جعفری، عمران زارعی، نقی کلانتری، مرتضی قربانی، بهنام طیبی، سیدجواد هاشمیان، عسکری محمدیان، حمید محمدنژاد، فرامرز نقیبی، مجتبی ابراهیمی و محسن بابایی ۱۱ نامزد ریاست هیئت کشتی استان مازندران هستند که صلاحیتشان از سوی حراست اداره کل ورزش و جوانان استان تائید شده است.

بیشتر بخوانید:

قهرمان کشتی آزاد جهان: علاوه بر تمرین، باغبانی هم‌می کنم /با تعویق المپیک انگیزه ام را از دست ندادم

برنامه مسابقات کشتی در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی هیئت کشتی استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا ممکن است از سمت خود تعلیق شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه اسپانیایی «رلوو» گزارش داد؛ در پی شکایت دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو علیه خاویر تباس رئیس سازمان لالیگای اسپانیا، دادگاه ورزشی اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی را علیه او تنظیم کند که این می‌تواند منجر به تعلیق موقت تباس از سمت خود به عنوان رئیس سازمان لالیگا شود.

سازمان لالیگا چندی پیش با شرکت CVC قرارداد همکاری امضا کرد، شرکتی که برای سرمایه‌گذاری در لالیگا به مبلغی حدود سه میلیارد یورو با سازمان لالیگا به توافق رسیده است اما سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو آماده همکاری در این زمینه نیستند.

متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو

تباس که در ماه آوریل 2013 برای اولین بار به عنوان رئیس سازمان لالیگا انتخاب شد، در ماه دسامبر 2023 برای چهارمین دوره متوالی موفق شد در پست ریاست این سازمان ابقا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات