Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهند که کاربران ازاین‌پس می‌توانند داده‌های نرم‌افزار پیام‌رسان سیگنال را از یک آیفون به آیفونی دیگر منتقل کنند. گزارش‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهند که کاربران ازاین‌پس می‌توانند داده‌های نرم‌افزار پیام‌رسان سیگنال را از یک آیفون به آیفونی دیگر منتقل کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، این سرویس پیام‌رسان رمزنگاری شده ابزار جدیدی را عرضه کرده است که می‌تواند در هنگام ارتقا یا تغییر آیفون‌ها اطلاعات شخصی موجود در این نرم‌افزار را به آیفون جدید منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
کاربران برای انجام این فرایند به دستگاه‌های iOS جدید و قدیم خود نیاز خواهند داشت و این به معنای آن است که انتقال اطلاعات از یک آیفون یا تبلت شکسته و خاموش ممکن نیست. برای آغاز این فرایند باید نرم‌افزار سیگنال را روی دستگاه جدید خود نصب کرده، شماره تلفنتان را ثبت کرده و گزینه‌ای که از شما در رابطه با انتقال حساب کاربری یا تاریخچه پیام‌هایتان سوال می‌کند را انتخاب کنید.
     
پس از انجام تمامی فرایندهای ذکرشده در بالا، گزینه دیگری روی تلفن همراه قدیمی‌تان نشان داده می‌شود و شما باید آن را تائید کنید. بعد از انجام تمامی این فرایندها می‌بایست برای اسکن کد QR نمایش داده روی دستگاه جدید از دستگاه قدیمی استفاده کنید و سپس انتقال اطلاعات آغاز خواهد شد.
 
کاربران اندروید مدت‌ها پیش به قابلیت انتقال امن حساب کاربری و داده‌هایشان دسترسی داشتند اما ارائه این ابزار برای نسخه iOS اندکی زمان‌بر بود و نیاز به پیاده‌سازی رویکرد متفاوتی داشت. سیگنال اظهار کرده است که این فرایند به نحوی طراحی شده است که در عین ایمن بودن به روش end-to-end رمزنگاری شده باشد و از طریق اتصال محلی مشابه با AirDrop انجام شود.
 
علاوه بر این کد QR ارائه شده حاوی هیچ‌گونه اطلاعاتی نیست و در این صورت اگر یکی از اطرافیان تصمیم بگیرد که این کد را اسکن کند درواقع تمامی داده‌های نرم‌افزار سیگنال خود را به تلفن همراه شما وارد خواهد کرد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: پیام رسان سیگنال نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد

اکبر ایزدی بخشدار یزدان آباد گفت: بنا به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی، به شهروندان توصیه می‌شود، علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه و خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی و چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، به دلیل امکان وقوع سیل از استقرار یافتن در مناطق مرتفع و اتراق و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، طی این مدت خودداری کنند.

وی افزود: بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی، بخش وسیعی از کشور و از جمله استان کرمان تا پایان هفته جاری تحت تاثیر سامانه بارشی جدیدی قرار می‌گیرد که پیامد آن بارش‌های سنگین و جاری شدن سیل در این مناطق خواهد بود.

ایزدی تصریح کرد: هر چند مردم و مسئولان از آمادگی بیشتری برای اقدامات پیشگیرانه برخوردار هستند، اما وضعیت برخی از مناطق بخش یزدان آباد به گونه‌ای است که واهمه بروز خسارت بر اماکن و زیرساخت‌ها همچنان وجود دارد.

وی بیان کرد: با توجه به آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری، بخشداری، شهرداری، راهداری، نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و جهادکشاورزی برای مقابله با خسارت احتمالی، تخلیه هموطنان از نواحی حادثه‌خیز مانند بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پاکسازی کانال‌ها و آبراهه‌ها و بازگشایی دهانه پل‌ها توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد