Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@20:26:54 GMT

تصاویر/ روزنامه‌های ورزشی شنبه 31 خرداد 99

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۴۳۳۳

تصاویر/ روزنامه‌های ورزشی شنبه 31 خرداد 99

تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی سی و یکم خردادماه به رشته‌های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.

 

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!

سرمربی بارسلونا به دلیل نشر اکاذیب از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی شکایت کرده است.

طرفداری | ژاوی، سرمربی بارسلونا، اقدامات قانونی را علیه یکی از معروف‌ترین روزنامه‌نگاران اسپانیا به نام خاوی میگل آغاز کرده است.

به گزارش مارکا، روز چهارشنبه مشخص شد که ژاوی، از مانوئل ژابویس، روزنامه‌نگار، به دلیل ادعاهای نادرستی که در مورد تبادل پیام بین آنها مطرح شده بود، شکایت کرده است. حالا او از دیگر روزنامه‌نگار سرشناس اسپانیایی، خاوی میگل هم شکایت و اقدامات قانونی علیه او را انجام داده است. خاوی میگل که به طور تخصصی در مورد بارسلونا مطلب می‌زند و جزو معروف‌ترین خبرنگاران اسپانیایی است، پیش از این مدعی شده بود که ژاوی برای شناسایی "افشاگران" در رختکن، از کادر مربیگری خود تحقیق کرده است.

جزییات ادعاهای خاوی میگل نسبت به ژاوی

در این گزارش ادعا شده بود که سرمربی بارسلونا دستور جمع‌آوری تلفن‌های تمام اعضای کادر فنی را صادر کرده و فردی مورد اعتماد او، مکالمات واتس‌آپ آنها را برای بررسی ارتباط با روزنامه‌نگاران خاص، بررسی کرده است. همچنین ادعا شده بود که برخی از جلسات تیم فقط با حضور ژاوی و بازیکنان برگزار شده و اعضای کادر فنی به دلیل نگرانی از افشاگری، از این جلسات کنار گذاشته شده‌اند. باشگاه بارسلونا این گمانه‌زنی‌ها را تکذیب کرد و اکنون گزارش شده است که ژاوی از خاوی میگل به دلیل این ادعاهای نادرست شکایت کرده است.

به گفته ژاوی، این خبر کاملاً نادرست است و او از این روزنامه‌نگار شکایت کرده است. خاوی میگل اکنون موظف است این اطلاعات را اصلاح کند. در صورت عدم اصلاح، روند قضایی ادامه خواهد داشت. در ماه‌های اخیر، رابطه ژاوی با برخی از رسانه‌ها تیره شده است و سرمربی بارسلونا آنها را به دلیل اعمال فشار بیش از حد بر تیم مورد انتقاد قرار داده است. پس از پیروزی مقابل ناپولی، این مربی 44 ساله از یک روزنامه‌نگار دیگر که تیم بارسلونا را "مضحکه" لیگ قهرمانان اروپا نامیده بود، انتقاد کرد. حالا ژاوی از دو روزنامه‌نگار اسپانیایی به نام‌های خاوی میگل و مانوئل ژابویس، شکایت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • حماس همچنان به سادگی می‌تواند کنترل غزه را در دست بگیرد
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین