Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محصولات پرمصرفی همچون پیاز، سیب زمینی و گوجه فرنگی در واپسین روز بهار ۹۹ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته به مراتب ارزان‌تر شده است.

بر اساس این گزارش، قیمت ۱۰ محصول فرنگی پرمصرف میادین میوه و تره بار که قیمت آنها نسبت به آخر بهار ۹۸ کاهش داشته است، به شرح زیر اعلام شده است.

۱- سیب زمینی با ۵۹ درصد کاهش از ۶,۸۰۰ تومان به ۲,۸۰۰ تومان
۲- هویج با ۳۸ و نیم درصد کاهش از ۵,۲۰۰ تومان به ۳,۲۰۰ تومان
۳- گوجه فرنگی بوته‌ای با ۳۵ درصد کاهش از ۴,۳۰۰ تومان به ۲,۸۰۰ تومان
۴- گوجه فرنگی گلخانه‌ای با ۳۳ درصد کاهش از ۵,۵۰۰ تومان به ۳,۷۰۰ تومان
۵- گوجه فرنگی گیلاسی با ۴ درصد کاهش از ۷,۵۰۰ تومان به ۷,۲۰۰ تومان
۶- پیاز زرد با ۲۴ و نیم درصد کاهش از ۲,۶۵۰ تومان به ۲ هزار تومان
۷- پیاز سفید با ۲۲ درصد کاهش از ۲,۹۵۰ تومان به ۲,۳۰۰ تومان
۸- کرفس با ۱۴ درصد کاهش از ۲,۹۰۰ تومان به ۲,۵۰۰ تومان
۹- فلفل دلمه رنگی با ۳ درصد کاهش از ۶,۲۰۰ تومان به ۶ هزار تومان
۱۰- گل کلم بدون تغییر ۲,۵۰۰ تومان ثابت مانده است

کد خبر 4953033.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: میدان میوه و تره بار قیمت کالاها سبزیجات وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه ویروس کرونا آتش سوزی شورای شهر تهران وضعیت هوای تهران اکبر طبری سازمان تامین اجتماعی نیروی انتظامی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران احتکار سیدابراهیم رئیسی بنیاد شهید و امور ایثارگران درصد کاهش گوجه فرنگی تومان به ۲ ۵۰۰ تومان ۲۰۰ تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسید

بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، حجم آب پشت سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسیده که برابر ۳۰ درصد از حجم سد بوده و نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد کاهش را ثبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، از ابتدای سال آبی تا بیست‌وپنجم فروردین موجودی مخزن ۳۱ سد در کشور کاهش داشته است.

بیشترین کاهش حجم سد مربوط به «رودبال داراب» در استان فارس است که نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد کاهش یافته است، پس از «سد رودبال»، «سد دوستی» در خراسان رضوی با ۶۳ درصد کاهش، «سد نساء» در استان کرمان با ۵۸ درصد کاهش، «چاه نیمه‌ها» در سیستان و بلوچستان با ۵۸ درصد کاهش، «سد استقلال» در استان هرمزگان با ۵۵ درصد کاهش، «سد تنگوئیه سیرجان» در استان کرمان با ۴۹ درصد کاهش، «سد ساوه» در استان مرکزی با ۴۷ درصد کاهش، «سد کمال صلح» در استان مرکزی و با ۳۹ درصد کاهش، «سد سرنی» در استان هرمزگان با ۳۸ درصد کاهش بیشترین کاهش حجم را در بین مهم‌ترین سدهای کشور داشته‌اند.

از سوی دیگر بیشترین افزایش حجم مربوط به «وشمگیر، گلستان، بوستان» در گلستان است که نسبت به سال گذشته حجم آن ۲۴۹۰ درصد افزایش یافته است، مجموع ۱۳ سد دریاچه ارومیه اکنون ۱۱۹۸ میلیون متر مکعب آب دارد که برابر ۷۳ درصد از حجم این سدهاست و نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش یافته است.

وضعیت سدهای پنج‌گانه تهران چندان مناسب نیست و اکنون ۳۶۷ میلیون متر مکعب آب دارد که برابر ۱۹ درصد از حجم این سدهاست و نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

در خوزستان که پرآب‌ترین جلگه کشور است نیز «زنجیره کارون» بیش از ۱۰ هزار و ۶۲۹ میلیون متر مکعب، «سد دز» دو هزار و ۵۵۹ میلیون متر مکعب، «سد کرخه» بیش از ۲۱۰۱ میلیون متر مکعب، «سد جره» ۱۶۷ و «سد مارون» ۸۷۷ میلیون متر مکعب آب دارد که در این بین بیشترین افزایش حجم مربوط به «سد کرخه» است که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد افزایش را ثبت کرده است.

حجم آب پشت سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسیده که برابر با ۳۰ درصد از حجم سد بوده و نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد کاهش را ثبت کرده است.

کد خبر 745031

دیگر خبرها

  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد
  • حجم سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسید
  • ریزش قیمت سکه و طلا
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید