Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، همچنین بنابر تازه‌ترین آمارها تا کنون ۴ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۴۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.

سازمان جهانی بهداشت با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا به طور کلی در سراسر جهان وخیم‌تر شده، از مقامات کشورها خواسته است که اقدامات خود را برای کنترل شیوع این بیماری تشدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را به خود اختصاص داده است. برزیل و روسیه به لحاظ تعداد مبتلایان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند همچنین برزیل پس از آمریکا بیشترین شمار قربانیان ناشی از کروناویروس را به خود اختصاص داده و انگلیس در رتبه سوم بیشترین شمار قربانیان این ویروس قرار گرفته است.

از سوی دیگر همزمان با آغاز موج دوم کرونا در چین، هزاران نفر از ساکنان پکن مورد آزمایش کرونا قرار گرفته‌اند. دولت چین می‌گوید جای نگرانی نیست و موج دوم کرونا در این کشور کاملا تحت کنترل است.

چین، کشور مبدأ شیوع ویروس کرونا در جهان موفق شده با وضع محدودیت‌های سخت رفت‌وآمد، انتشار کرونا در این کشور را تا حد زیادی کنترل کند. هر چند در هفته‌های اخیر آمار ابتلا به کووید۱۹ در این کشور افزایش داشته اما دولت چین می‌گوید که دلیل آن بازگشت شهروندان این کشور از خارج است و با این حال شرایط تحت کنترل است.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ورلداُمتر، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که بنابر گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشته‌اند تا لحظه انتشار این خبر به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا ۲ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۱۹۰ مبتلا، ۱۲۱ هزار و ۴۰۷ قربانی

۲. برزیل یک میلیون و ۳۸ هزار و ۵۶۸ مبتلا، ۴۹ هزار و ۹۰ قربانی

۳.  روسیه ۵۶۹ هزار و ۶۳ مبتلا، ۷۸۴۱ قربانی

۴. هند ۳۹۵ هزار و ۸۱۲ مبتلا، ۱۲ هزار و ۹۷۰ قربانی

۵. انگلیس ۳۰۱ هزار و ۸۱۵ مبتلا، ۴۲ هزار و ۴۶۱ قربانی

۶. اسپانیا ۲۹۲ هزار و ۶۵۵ مبتلا، ۲۸ هزار و ۳۱۵ قربانی

٧. پرو ۲۴۷ هزار و ۹۲۵ مبتلا، ۷۶۶۰ قربانی

۸. ایتالیا ۲۳۸ هزار و ۱۱ مبتلا، ۳۴ هزار و ۵۶۱ قربانی

۹. شیلی ۲۳۱ هزار و ۳۹۳ مبتلا، ۴۰۹۳ قربانی

۱۰. ایران ۲۰۰ هزار و ۲۶۲ مبتلا، ۹۳۹۲ قربانی

پس از آن کشورهای آلمان با ۱۹۰ هزار و ۶۶۰ مبتلا، ترکیه با ۱۸۵ هزار و ۲۴۵ مبتلا، مکزیک با ۱۷۰ هزار و ۴۸۵ مبتلا، پاکستان با ۱۶۵ هزار و ۶۲ مبتلا، فرانسه با ۱۵۹ هزار و ۴۵۲ مبتلا، عربستان سعودی با ۱۵۰ هزار و ۲۹۲ مبتلا، بنگلادش با ۱۰۵ هزار و ۵۳۵ مبتلا و کانادا با ۱۰۰ هزار و ۶۲۹ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.

کد خبر 523345 برچسب‌ها كروناويروس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست

گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده برتر کشور طی سال ۱۴۰۳ را با جزئیات منتشر کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده برتر کشور طی سال 1402 را با جزئیات منتشر کرد و شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه در صدر این لیست قرار دارند.

برای مشاهده 100 واردکننده‌های برتر سال 1402 اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها