Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@21:35:59 GMT

کشف محموله بزرگ موبایل قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۵۲۰۲

کشف محموله بزرگ موبایل قاچاق در تهران

رئیس کلانتری 209 ترمینال از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای و کشف 600 دستگاه گوشی قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سروان مهدی کیاشمشکی با اعلام این خبر گفت: بیست و هشتم خرداد ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 209 در محدوده ترمینال غرب در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه کامیون مسقف مشکوک شده و مدتی تحت مراقبت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران سعی در عادی نشان دادن رفتار خود داشت که ماموران به رفتار راننده کامیون مشکوک شده و تصمیم به بررسی موضوع گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از توقف کامیونت ماموران تعدادی جعبه های موبایل از داخل خودو کشف کردند، گفت: تحقیاقت اولیه نشان از این داشت، محموله کامیون فاقد بارنامه و مجوز های گمرکی است.

او افزود: راننده کامیون در بازجویی های اولیه اظهار داشت، گوشی های قاچاق را از مرزهای غربی کشور وارد کرده است و قصد داشته در مراکز تجاری و موبایل فروشی ها عرضه کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات تکمیلی موفق به کشف 600 گوشی قاچاق شدند، تصریح کرد: متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال و به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس کلانتری 209 ترمینال غرب افزود: متهم سابقه دار بوده و پیش تر 3 مرتبه روانه زندان شده است.

کیاشمشکی اظهار داشت: بنا بر نظریه کارشناسان ارزش تقریبی اموال کشف شده حدود 6 میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موبایل حوادث موبایل قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یک دستگاه کامیون تریلر از یکی از کشور‌های همسایه غربی به منظور ترانزیت کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد کشوری دیگر وارد گمرک مرزی بازرگان شد. کالا‌های خودروی مذکور توسط یکی از شرکت‌های داخلی به عنوان کود شیمیایی به گمرک اظهار کالا شده بود.

وی با اشاره به انجام بررسی ماموران از بار این کامیون گفت: در بررسی‌های اسنادی این محموله که وزنی معادل ۲۲ تن و ۱۰۴ کیلوگرم داشت مشخص شد که کود شیمیایی از نوع نیترات پتاسیم و با مارک HAIFA محصول و ساخت رژیم صهیونستی است.

بنی‌اسدی‌فر با تاکید بر اینکه در تعاقب با بررسی اسناد و تطبیق آن با قوانین و به استناد آیین نامه اجرایی ماده ۹ قانون مقررات صادرات و واردات، هرگونه معامله تجاری با رژیم اشغالگر قدس ممنوع است، اظهارکرد: ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی این محموله را قاچاق تلقی کرده و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضائی خودرو و کالا توقیف و برای سیر مراحل قانونی پرونده قضائی تشکیل شد.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید