Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی-وزیر آموزش و پرورش با شرکت در نشست شورای اداری استان خراسان شمالی از اتصال تمامی مدارس به اینترنت تا شهریور ماه سالجاری با همکاری وزارت فناوری و ارتباطات خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محسن حاجی میرزایی در این نشست اظهار داشت: وزارت ارتباطات طبق قانون متعهد است تا شهریور ماه سالجاری تمام مدارس را به اینترنت مجهز کنند و همچنین برخی از خانواده ها به تب لت و گوشی هوشمند دسترسی ندارند که برای حل این مشکل با بخش صنعت گفتگو داشتیم و به زودی خبرهای خوبی در این مورد منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای شروع تحصیلی سال آینده کاملا آماده هستیم و تمام دانش آموزان تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بیماری کرونا تمامی دنیا را در حوزه های مختلف تحت تاثیر قرار داده است و تجربه جمهوری اسلامی با پدیده شیوع این بیماری نسبت به دیگر کشورهای پیشرفته بسیار ارزنده بود.

وی مطرح کرد: آموزش از جمله حوزه هایی بود که در دوران شیوع بیماری کرونا تحت تاثیر قرار گرفت و بنده اعتقاد دارم سرعت، کمیت، کیفیت و تنوع ارائه آموزش های ما به صورت غیر حضوری نسبت به دیگر کشورها قابل عرضه و قابل رقابت است

حاجی میرزایی افزود: بسیاری از افراد در ایام شیوع بیماری کرونا به نرم افزارهای غیر ایرانی برای ارائه آموزش های غیر حضوری هجوم بردند اما با ارائه نرم افزار شاد این مشکل را برطرف کردیم.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی در حوزه آموزش و پرورش جلوتر از دوران قبل از کرونا ایستاده است و به لحاظ دسترسی به عدالت آموزشی بیشتر، به موقعیت خوبی رسیده است.

حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه به دنبال جلب مشارکت همگانی در امر مدرسه سازی هستیم، خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید اهتمام جدی به امر مدرسه سازی دارد و اعتبارات دولتی در این بخش ۱۶۰ درصد و حمایت از مجمع خیرین مدرسه ساز ۳ برابر افزایش یافته است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود خبر داد: امسال با توجه به بودجه اختصاص داده شده ۲۵ هزار نفر از حق‌التدریسی‌ها جذب خواهند شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش اینترنت مدارس جذب حق التدریسی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در میامی ضمن بیان اینکه توسعه شبکه ملی ارتباطات و بهره‌مندی روستاها از اینترنت پر سرعت راهی برای خارج شدن روستاها از بن بست‌های اقتصادی است، ابراز داشت: با اتصال به شبکه اینترنت کسب و کارهای جدید در بستر روستاها شکل خواهد گرفت و اقتصاد آن‌ها شکوفا خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه به دلایل فوق اتصال روستاها به شبکه اینترنت مورد پیگیری جدی این وزارت خانه است، افزود: در برخی روستاها با نبود زیر ساخت‌های نظیر برق مواجه هستیم که این قدری کار را دچار چالش می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا با ایجاد زیر ساخت‌های لازم روستاها نیز از اینترنت پر سرعت بهره مند باشند، ابراز داشت: در این بین همکاری و همراهی سایر وزارت خانه‌ها و تخصیص اعتبارات لازم کار را شتاب خواهد بخشید.

زارع پور ضمن بیان اینکه طی دولت سیزدهم هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی بتوانیم تعداد بیشتری روستا را به این شبکه متصل کنیم.

وی افزود: با توجه به نامگذاری شعار سال می‌بایست زیر ساخت‌های لازم نیز فراهم شود تا مردم بدون محدودیت بتوانند در جهش تولید مشارکت کنند.

کد خبر 6081819

دیگر خبرها

  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • ۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد