Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه کمیته ملی پارالمپیک آغاز تمرینات برخی المپین ها از تیرماه را بلامانع عنوان کرده بود، گفت: البته طبق این مصوبه فقط ورزشکارانی که شانس مدال طلا به حساب می آیند یا شانس مدال نقره اما نزدیک به مدال طلا هستند می توانند از این ماه تمرینات خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تمرین این دسته ورزشکاران با حمایت مالی کمیته ملی پارالمپیک انجام می شود، خاطرنشان کرد: به تمام فدراسیون های که در کاروان پارالمپیک نماینده دارند و نمایندگان‌شان شانس طلایی ما به حساب می آیند، اعلام کرده بودیم که در صورت تمایل برای آغاز به کار تمرینات ورزشکاران، موضوع را حداکثر تا ۲۵ خردادماه به صورت رسمی به ما اطلاع رسانی کنند تا بتوانیم شرایط و هماهنگی های لازم برای آن را مهیا کنیم.

به گفته دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک تیروکمان (زهرا نعمتی) و قایقرانی (شهلا بهروزی راد) همراه با وزنه برداری، تیراندازی و دوومیدانی از فدراسیون جانبازان و معلولان و همچنین تکواندو و جودو (فدراسیون نابینایان و کم بینایان) ۷ رشته ای هستند که مسئولان‌شان برای آغاز به کار تمرینات ورزشکاران‌شان از تیرماه اعلام آمادگی کرده اند.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی های پارالمپیک تاکید کرد: البته در مورد دو رشته تکواندو و جودو که بخشی از تمرینات ورزشکاران‌شان درحالت مبارزه با یکدیگر است باید مجددا از ستاد مقابله با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی استعلام بگیریم تا از نبودِ منع و محدودیت اطمینان حاصل کنیم. درهر صورت این ۷ رشته متقاضی بازگشت به تمرین از تیرماه هستند.

رضایی در مورد حمایت مالی از تمرینات ورزشکاران پارالمپیکی تصریح کرد: این حمایت مالی قطعا صورت می گیرد اما فقط بر اساس مصوبه ای که داشتیم. تیرماه زمانی است که برای آغاز به کار تمرینات شانس های مدال طلا در نظر گرفته ایم. بنابراین حمایت مالی کمیته ملی پارالمپیک طی این ماه فقط شامل همین دسته ورزشکاران می شود. ما برای آغاز به کار تمرینات شانس های مدال نقره و برنز و ورزشکارانی که درگروه چهارم قرار دارند، مهرماه را در نظر گرفته ایم. اگر این دسته ورزشکاران خارج از این مقطع زمانی وارد اردو شوند شامل حمایت مالی کمیته نمی شوند.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک تاکید کرد: ورزشکارانی که مجاز به شروع تمرینات از تیرماه هستند، می توانند روی حمایت مالی کمیته ملی پارالمپیک در تمام روزهای این ماه حساب کنند. این حمایت به صورت کامل انجام می شوند و محدودیتی - به لحاظ زمانی - ندارد.

وی همچنین به انجام تمرینات ورزشکاران پارالمپیکی در شهرهای سفید تاکید کرد و یادآور شد: این تمرینات باید به صورت غیرمتمرکز اما زیر نظر مربیان مربوطه باشد. به طور حتم سلامتی ورزشکاران بیش از هر مسئله ای برای‌مان اهمیت دارد.

رضایی همچنین در مورد وضعیت مالی کمیته ملی پارالمپیک تاکید کرد: تا به امروز بودجه ای که از محل اعتبارات مصوب خود باید دریافت می کردیم را گرفته ایم. طی هفته های اخیر به خاطر کرونا و لغو فعالیت ها، آنها را ذخیره کردیم و حالا بخشی از آن را اینچنین برای ورزشکاران خرج می کنیم.

کد خبر 4953024 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی رضایی کمیته ملی پارالمپیک بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو ویروس کرونا زهرا نعمتی شهلا بهروزی راد تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال فوتسال فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتسال فرهاد مجیدی احمد سعادتمند مالی کمیته ملی پارالمپیک تمرینات ورزشکاران حمایت مالی کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند

چندی پیش گروهک تروریستی جیش الظلم جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمز ارزی را در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال‌ها و گروه‌های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست‌ها درگاه رمز ارز آنها را بازنشر کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چند پیش گروهک تروریستی «جیش الظلم» جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمز ارزی در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال‌ها و گروه‌های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست‌ها درگاه رمز ارز را با این متن بازنشر کردند: «این کیف پول الکترونیکی متعلق به مبارزان آزادی در برابر تروریست‌های جمهوری اسلامی ایران است و در داخل ایران با آنها مبارزه می‌کند؛ تا جایی که می‌توانید از آنها حمایت کنید.»

حالا دیگر به طور مستند می‌توان گفت این گروهک تروریستی که فعالیت‌های آنها متمرکز در جنوب شرق کشور است و در اقدامات آنها رد و پای حمایت رژیم صهیونیستی به وضوح مشاهده می‌شود، کاملاً مورد حمایت رژیم کودک‌کش قرار دارد.

پیش از این نیز در هفته‌های اخیر رسانه اسرائیلی «ترور آلارم» با انتشار پستی از تروریست‌های جیش الظلم اعلام حمایت کرد.

گروهک موسوم به جیش العدل که خود را مدافع حقوق مردم بلوچستان معرفی می‌کند، پس از آنکه با واکنش منفی افکار عمومی مردم نسبت به جنایات اخیر در شهرستان‌های چابهار و راسک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان مواجه شد، برای توجیه جنایات خود در بیانیه‌ای «جلوگیری از توسعه سواحل مکران» را علت اقدام خود خواند؛ هدفی که حالا به وضوح ضدیت این گروهک را با مردم منطقه عیان کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند