Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین رستمی و سروش جمشیدی جلوی دوربین سریال «صفر بیست و یک» رفتند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» با اشاره به آخرین وضعیت این سریال گفت: هم‌اکنون تصویربرداری سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و سیدجواد رضویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است و حدود ۱۰ درصد سریال تصویربرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سیامک انصاری و جواد رضویان از دوستان قدیمی هستند و تاکنون همکاری‌های مشترک بسیاری با هم داشتند اما سریال «صفر بیست و یک» اولین تجربه کارگردانی مشترک ان‌ها و در کنار یکدیگر است که خوشبختانه به خوبی پیش می‌رود؛ ضمن اینکه علاوه بر کارگردانی به عنوان بازیگر هم در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرجی افزود: تصویربرداری سریال هم‌اکنون در تهران ادامه دارد و سروش جمشیدی و امیرحسین رستمی به عنوان تازه‌ترین بازیگران این سریال جلوی دوربین رفته‌اند.

 

سیامک انصاری، سیدجواد رضویان، مهدی فخیم‌زاده، رویا میر علمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، بازیگر نقش کودک: مهبد بیور دیگر بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» در چهار فصل برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی، کارگردانان: سیامک انصاری، سیدجواد رضویان، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، مدیر برنامه‌ریزی: امیر رونقی، طراح چهره‌پردازی: میشا جودت، تدوین: سیامک مهماندوست، آهنگساز: بهرام دهقانیار، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: زهرا صمدی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، دستیار اول کارگردان: سیامک خواجه‌وند، منشی صحنه: مهدیه درگاهی‌نژاد، عکاس: امید مسعودفر، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، تهیه‌کننده: مهدی فرجی.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امیرحسین رستمی سیمافیلم سروش جمشیدی صفر بیست و یک صفر بیست و یک سیامک انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمشیدی: دوران صبر راهبردی در برابر شرارت‌های صهیونیست‌ها پایان یافته است

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری گفت: دوران صبر راهبردی در قبال شرارت‌های صهیونیست‌ها به پایان رسیده و ایران استراتژی آنان مبنی بر جنگ بین جنگ‌ها را به شکست کشانده است.

به گزارش ایسنا، محمد جمشیدی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «معنی راهبردی عملیات پیروزمندانه وعده صادق آنست که دوران صبر راهبردی در قبال شرارت‌های رژیم به پایان رسیده و ایران استراتژی آنها مبنی بر جنگ بین جنگ‌ها را به شکست کشانده است. اکنون معادله راهبردی تغییر کرده است. هدف قرار دادن نیروها و دارایی‌های ایران با پاسخ مستقیم مواجه می‌شود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادرات ۲۸ میلیون دلاری مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان صادر شد
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • بیش از ۹ هزار حامی در ماه رمضان به طرح اکرام ایتام پیوستند
  • سیاوش چراغی‌پور؛ از «زیرخاکی» تا سریال جدید سروش صحت
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند
  • معرفی بهترین فیلمنامه‌های سال/«داستان آمریکایی» و «جانشینی» بردند
  • بیش از ۹ هزار نیکوکار البرزی به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند
  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟
  • جمشیدی: دوران صبر راهبردی در برابر شرارت‌های صهیونیست‌ها پایان یافته است