Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی با بیان اینکه آموزش و پرورش طی سال‌های متوالی مشکلات بسیاری داشته است، اظهار کرد: متاسفانه دلیلی که آموزش و پرورش در انباشته شدن مشکلات آموزش و پرورش می‌‎آورند، نیز دلیل قانع کننده‌ای نیست؛ برای مثال عنوان می‌شود که حجم کارکنان آموزش و پرورش زیاد است بر همین اساس مدیریت منابع انسانی و مالی این حجم از معلم و کادر اداری کار دشواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با یادآوری اینکه تعداد بالای معلمان دلیلی بر عدم ساماندهی آنان نیست، افزود: آموزش و پرورش بر خلاف گفته برخی از مسئولان وزارت مصرفی نیست، بلکه بزرگترین تولیدکننده کشور آموزش و پرورش بوده که نیروی انسانی تربیت می‌کند.

او تصریح کرد: بر همین اساس نگاه به آموزش و پرورش باید تغییر کند و این وزارتخانه باید در اولویت بودجه‌ دولت قرار گیرد.

موسوی لارگانی اضافه کرد: با اجرای نیم بند نظام رتبه بندی معلمان، تغییری نسبی در حقوق و مزایای کارکنان آموزش و پرورش ایجاد شد ولی امروز شاهد هستیم که شکاف جدی بین حقوق کاکنان و بازنشستگان آموزش و پرورش وجود داردبنابراین حقوق بازنشستگان باید مورد تجدید نظر قرار گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس  اضافه کرد: برای نمونه حقوق یک بازنشسته سال ۹۸ با معلمی که در سال ۹۹ شاغل است، تفاوت حقوقی فاحشی دارد که باید در این زمینه تدبیر جدی شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرهنگیان معلمان همسان سازی رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان همسان سازی بازنشستگان همسان سازی معلمان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: بیش از  ۱۴ هزار نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان از روز بیست و هشتم اسفند تا کنون  پذیرش شده اند.

رسول شیدایی گفت: مراکز اسکان فرهنگیان در ۶ مرکز خانه معلم با ۳۳۶ تخت مجهز برای میزبانی از مسافران و فرهنگیان شده اند.

وی بیان کرد: میهمانان فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در ۱۵ پایگاه به تعداد ۱۲۵ آموزشگاه و در هزار و ۲۰۰ کلاس پذیرش می‌شوند که شامل ۱۵۵ اتاق ویژه، ۹۰۸ اتاق الف، ۳۴ اتاق ب و ۹ مکان از قبیل مراکز خانه معلمان و اردوگاه‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش البرز
  • میزبانی ۸۳۸ هزار فرهنگی در مراکز آموزشی کشور / رتبه دوم اصفهان در اسکان نوروزی فرهنگیان