Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@02:16:08 GMT

جزئیات تازه از قتل «ریحانه عامری» به دست پدرش‎

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۶۱۹۰

جزئیات تازه از قتل «ریحانه عامری» به دست پدرش‎

روزنامه ایران نوشت: این جنایت روز دوشنبه ۲۶ خردادماه سال‌جاری در کرمان رخ داد.

آن روز ریحانه با پدرش در خانه تنها بود اما بعد از یک درگیری لفظی مرد میانسال عصبانی شد و با پرت کردن میله آهنی و برخورد به سر دخترش باعث مرگ وی شد.

کوروش احمد یوسفی معاون اجتماعی پلیس استان کرمان درباره جزئیات این پرونده عنوان کرد: این قتل به‌خاطر یک لحظه عصبانیت پدر حادث شده است این مرد که صافکار است میله آهنی را به سمت دخترش پرتاب می‌کند که به سر ریحانه می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر با دیدن خونریزی سر ریحانه از شدت ترس و اضطراب بیهوش شده و پس از ۱۵ دقیقه که به هوش می‌آید متوجه شده که دخترش فوت کرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بحث مشکلات اخلاقی مطرح بوده گفت: تمام مسائلی که در این چند روز در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده کذب محض است. در این ماجرا هیچگونه طرح و نقشه قبلی برای قتل از سوی پدر ریحانه مطرح نبوده و بحث و مجادله و عصبانیت لحظه‌ای پدر موجب رخ دادن این قتل شده است.

وی در مورد اینکه چرا پدر ریحانه او را به مرکز درمانی نبرده است افزود: متهم به قتل پس‌از پرتاب میله از شوک اتفاقی که افتاده بیهوش شده و پس از آن متوجه می‌شود که دخترش از دست رفته است و در همان وضعیت روحی که داشته به یکباره تصمیم گرفته دخترش را به منطقه‌ای ببرد و در همانجا رها کند با این حال تحقیقات پلیس برای روشن شدن زوایای پنهان احتمالی این پرونده ادامه دارد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: مقتول متولد سال ۷۴ بوده و بتازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده بود.

هشدار به رسانه‌های منتشرکننده اخبار کذب

در همین رابطه دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به‌دنبال مشاجرات خانوادگی بین پدر و دختر یک خانواده، دختر خانواده به دست پدرش که بالای ۵۰ سال سن داشته، به قتل رسیده است اما برخی رسانه‌ها که اغراض خاص خود را دنبال می‌کنند مسائلی را به دروغ به حادثه کشته شدن دختر جوان کرمانی به دست پدرش افزوده‌اند که در این خصوص به این رسانه‌ها هشدار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه قاتل در بازجویی‌های خود تأکید داشته که قصدی برای کشتن دخترش نداشته است تصریح کرد: این پدر قصدش از پرتاب میله را تنها ترساندن فرزندش عنوان کرده است و به‌هیچ عنوان مسائل ناموسی و انتقام‌گیری مطرح نبوده و سایر عناوین مطرح شده در فضای مجازی درباره این حادثه کذب است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم چند می‌گیری گریه کنی دو

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم چند می‌گیری گریه کنی 2 به کارگردانی علی توکلی نیا و نویسندگی رحیم بهبودی‌فر محصول سال 1398 است. داستان «چند میگیری گریه کنی ۲» از جایی آغاز می‌‍شود که پسر پیرمرد ثروتمند قسمت اول این فیلم بعد از سی سال به ایران بر می‌گردد تا ارث پدرش را بگیرد؛ اما با وصیت عجیب پدرش روبرو می‌شود: او برای به دست آوردن ارث باید هفت مراسم ختم برای هفت خانواده نیازمند برگزار کند، با این شرط که خودش هم نقش موثری در این مراسم‌ها داشته باشد. ابوالفضل پورعرب، حامد آهنگی، محیا دهقانی، اشپیتیم آرفی، عباس جمشیدی‌فر، حمید لولایی، اسدالله یکتا، مهران رجبی، گیتی معینی، پیمان یونسی، بهروز خوش‌فطرت و هستی فرحی در این فیلم مقابل دوربین امیر معقولی بازی کردند. سید حامد تهرانی علوی موسیقی متن این فیلم را ساخت و حامد حسینی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • وولورهمپتون و وست هم به جذب میله اسویلار علاقه دارند
  • «هیدن» دور چهارم اجرایش را آغاز می‌کند
  • «هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • «هیدن» پس‌از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • سکانس‌هایی از فیلم چند می‌گیری گریه کنی دو
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش
  • عکس| خوش‌گذرانی نانسی عجرم با ۳ دخترش