Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت کوهنورد مصدوم در اطفای آتش سوزی جنگل‌های دیل گچساران را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده معظم و محترم زارعی

سلام علیکم

خبر درگذشت جوان دلیر و فداکار هم استانی که در جریان حادثه آتش سوزی در کوه دیل جانانه برای حفاظت از سرمایه ملی و حراست از عرصه های جنگلی، منابع طبیعی و حیات وحش به مصاف آتش رفت و جان شیرین خویش را به خطر انداخت، موجب تأسف و تألم همه مردم استان، دوست داران طبیعت و حافظان محیط زیست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بی تردید حرکت فداکارانه البرز عزیز همیشه در اذهان و تاریخ زاگرس نشینان جاودانه خواهد ماند.

اینجانب ضایعه دردناک از دست دادن البرز عزیز را به خانواده داغدار، مردم غیور و شریف گچساران، هم استانی های عزیز، دوستداران و حافظان طبیعت، جامعه ورزشکاران و کوهنوردان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند سبحان برای آن انسان شریف و شایسته رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم مسالت می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد آتش سوزی در جنگل ها آتش سوزی جنگلهای گچساران آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد پيام تسليت کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضائیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این معضل در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان بیسار بیشتر است و دی‌ماه سال گذشته، یک پسر ۹ ساله در روستای «سرآبتاوه» مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفت.

وی بیان داشت: این کودک از ناحیه صورت و دست مورد حمله قرار گرفت و به کما رفت و اکنون پس از ۱۰۵ روز همچنان در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری، در حالت کما و زیر دستگاه «این توبه» قرار دارد.

رضائیان تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم بهداشتی و اجتماعی در بسیاری از شهرها و روستاها وجود سگ‌های ولگرد است که علاوه بر خطرات جانی حمله به انسان‌ها، باعث شیوع بیماری‌های قابل‌انتقال بین حیوان و انسان می‌شود.

کد خبر 6081078

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت