Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بختیاری رئیس بیمارستان بزرگ دزفول گفت: ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول تکمیل شد و این رحالی است که بیمارستان محل بستری بیماران شهرستان‌های دزفول، شوش، گتوند و سایر شهرستان‌های اطراف است.

او با اشاره به اینکه برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کووید-۱۹ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم بیان داشت: علاوه بر ۱۰ بخش درنظر گرفته شده برای پذیرش و بستری بیماران کرونایی، مجبور به بستری بیماران در بخش اورژانس شده‌ایم و فضایی برای بستری در بیمارستان بزرگ دزفول باقی نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری افزود: امروز ۲۱۱ بیمار کرونایی در ۱۰ بخش بیماران حاد تنفسی این بیمارستان بستری هستند و  مجبوریم با افزایش تعداد بیماران، فعالیت پرستاران را افزایش دهیم که این امر در کیفیت خدمات رسانی به بیماران اختلال ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن شکوهی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است. حسن شکوهی بازیگر مشهور ایرانی است حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شده است و در بیمارستان به سر می برد.

براساس اخبار منتشر شده حسن شکوهی در بیمارستان بستری شده است. حسن شکوهی بازیگر مشهور ایرانی است. حسن شکوهی به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. حسن شکوهی در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. حسن شکوهی با فیلم های مهران مدیری شناخته شد. وی برای بار دوم در سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده است. همسر دوم حسن شکوهی متواد سال ۱۳۶۰ و منشی صحنه است.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895156

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از حجم پا تشخیص می‌دهد
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق حجم پا تشخیص می‌دهد
  • تشخیص نارسایی قلبی از حجم پا
  • باید از ‌همه‌ ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد
  • صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود
  • جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول
  • گردشگری سلامت در خراسان‌شمالی؛ از رویا تا واقعیت