Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی، یاسوج، دهدشت و گچساران با توجه به شیوع ویروس کرونا در نامه‌ای به استاندار استان کهگلیویه و بویراحمد خواستار برگزاری امتحانات به صورت مجازی شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی، یاسوج، دهدشت و گچساران با توجه به شیوع ویروس کرونا در نامه‌ای به استاندار استان کهگلیویه و بویراحمد خواستار برگزاری امتحانات به صورت مجازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
استاندار محترم استان کهگلیویه و بویراحمد
جناب آقای دکتر کلانتری
سلام علیکم

به استحضار می‌رساند بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان (واحد‌های یاسوج، دهدشت و گچساران) در راستای رسالت دانشجویی خود و به نمایندگی از دانشجویان، مدتی است پیگیر مطالبه مجازی شدن امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی است که مسئولین محترم دانشگاه اجرای این تصمیم را منوط به ابلاغ این مهم از طرف ستاد مبارزه با کرونای استان که حضرتعالی متصدی ریاست آن هستید اعلام کرده اند.

از آنجا که سلامتی از مهمترین ودیعه‌های خداوند است و ارزش آن قابل مقایسه با سایر امور نیست و با توجه به اینکه آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان مجدداً رو به افزایش است و کل کشور درگیر پیک دوم شیوع ویروس است و با اهتمام به آنکه برگزاری امتحانات به صورت حضوری در این چند روز باعث تراکم و تجمع دانشجویان در محیط دانشگاه شده است که اجتناب از این مورد توصیه‌ی موکد ستاد ملی مبارزه با کرونا میباشد فلذا خواهشمند است دغدغه‌ی این روز‌های دانشجویان و خانواده هایشان را مورد توجه قرار داده و به دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ابلاغ فرمایید که همانند غالب دانشگاه‌های مختلف استان و دانشگاه‌های آزاد کشور رویکرد خود را به برگزاری امتحانات به صورت مجازی تغییر دهند، و همچنین ذکر این نکته ضروریست که حدود یک هفته از شروع امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی میگذرد لذا خواهشمند است سرعت عمل را در تصمیم گیری خود لحاظ فرمایید.

 بسیج دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
بسیج دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت
بسیج دانشگاه آزاد اسلامی گچساران

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی بسیج دانشجویی امتحانات پایان ترم آموزش مجازی کرونا برگزاری امتحانات به صورت مجازی دانشگاه های آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کهگلیویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یک شرکت دانش بنیان، متشکل از دانشجویان قمی، موفق به تولید محصولات پاک کننده سبز شدند.

قدرت پاک کنندگی بالا و عاری بودن از ترکیبات شیمیایی سمی از مهمترین ویژگی‌های این محصولات دوستدار محیط زیست است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   پنج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قم در سال ۱۴۰۰ زیر نظر مرکز رشد دانشگاه ثبت کرده و موفق به تولیدات محصولات دوستدار محیط زیست شدند.   محصولات سوپر حلال چند منظوره، لکه بر فرش ابریشم و شیشه پاک کن از مهم‌ترین محصولات این شرکت بوده که در آنها از حلال‌های سمی و خطرناک استفاده نشده است.   مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قم در دو سال فعالیت خود از بیش از ۳۰ شرکت فناور حمایت کرده است.   این حمایت‌ها شامل حمایت‌های معنوی، اخذ مجوز و اخذ تسهیلات بوده است.   تا الان بیش از یک میلیارد تومان برای شرکت‌های فناور این دانشگاه تسهیلات اخذ شده است.
این محصولات در حال حاضر به صورت کارگاهی تولید شده و در صورت حمایت به صورت تجاری تولید خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند
  • بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • برگزاری نمایشگاه آثار هنری در دانشگاه اصفهان
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند
  • اعلام زمان برگزاری هفته دوم سوپر لیگ کاراته آقایان