Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@20:03:09 GMT

امیرحسین رستمی در سریال طنز «صفر بیست و یک»

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۶۸۰۷

صراط: مهدی فرجی ـ تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» ـ با اشاره به آخرین وضعیت این سریال گفت: هم‌اکنون تصویربرداری سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و سیدجواد رضویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است و حدود ۱۰ درصد سریال تصویربرداری شده است.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: سیامک انصاری و جواد رضویان از دوستان قدیمی هستند و تاکنون همکاری‌های مشترک بسیاری با هم داشتند، اما سریال «صفر بیست و یک» اولین تجربه کارگردانی مشترک آن‌ها و در کنار یکدیگر است که خوشبختانه به خوبی پیش می‌رود؛ ضمن اینکه علاوه بر کارگردانی به عنوان بازیگر هم در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرجی افزود: تصویربرداری سریال هم‌اکنون در تهران ادامه دارد و سروش جمشیدی و امیرحسین رستمی به عنوان تازه‌ترین بازیگران این سریال جلوی دوربین رفته‌اند.

مهدی فخیم زاده، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، امیرحسین رستمی، افشین آقایی، پادینا کیانی، مهبد بیور و محمدماهان فلاحتی از جمله بازیگران سریال «صفر بیست و یک» هستند.

مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به قلم شبنم وثوقی و هدی ایزدی در چهار فصل برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: امیرحسین رستمی سریال طنز سیدجواد رضویان سیامک انصاری صراط نیوز صفر بیست و یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اسامی ۳۹ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران اعلام شد که در این میان، ۱۱ بازیکن از آذربایجان غربی به این اردو دعوت شده اند که باید سه عضو کادر فنی تیم ملی را نیز به این تعداد اضافه کرد.

موریس موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی ایران در نخستین گام ۳۹ بازیکن را به اردو دعوت کرد تا ضمن بررسی پتانسیل های این رشته ورزشی، از این تعداد، ۲۵ یا شاید هم کمتر یا بیشتر را برای حضور در لیگ ملت های امسال برگزیند.

در فهرستی که از سوی فدراسیون والیبال برای اردوی جدید تیم ملی والیبال اعلام شده، اسامی با تجربه و جوان زیادی دیده می شود.

محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد و ایلشن داوودی‌پور در پست پاسور، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایوفرمنش، مرتضی شریفی، آرمین افشین‌فر، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، علی حق‌پرست در پست دریافت کننده قدرتی، سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی‌زاده، محمد فلاح، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح آبادی فراهانی، یوسف کاظمی و متین احمدی در پست دفاع میانی، امیر غفور، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، مهدی رضایی، محمد بربست، رضا رضایی، علیرضا عبدالحمیدی، امیرحسین صداقت و سید امیرحسین ساداتی در پست قطر پاسور و مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، مهران توانا در پست لیبرو افرادی هستند که دعوت شده اند.

 

اما نقطه حائز اهمیت در این لیست، سهمیه ۱۱ نفری آذربایجان غربی از اردوی جدید تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.

میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی و مبین نصری در پست دریافت کننده قدرتی، محمد ولی‌زاده، امیرحسین توخته و متین احمدی در پست مدافعان میانی، بردیا سعادت، محمد بربست و رضا رضایی در پست قطر پاسور و محمدرضا حضرت‌پور در پست لیبرو این ۱۱ بازیکن را شامل می شود.

این آمار نشان می دهد که نزدیک به ۳۰ درصد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران مربوط به آذربایجان غربی است و همین امر تثبیت پایتختی این استان و شهر ارومیه در خصوص والیبال را در کشور و آسیا نشان می دهد.

البته باید به این تعداد عبدالرضا علیزاده سرمربی موفق شهرداری ارومیه در فصل پایان یافته، امیر ملک زاده و توحید اصغری را در کادر فنی به این تعداد اضافه کنیم.

 

حضور بازیکنان زبده و خبره ارومیه ای در تیم های ملی والیبال البته مورد جدیدی نیست و همواره تیم ملی در پست های مختلف از بازیکنان ارومیه ای استفاده کرده و بهره زیادی نیز برده است.

 

سعید معروف، عبدالرضا علیزاده، یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست، محمود محب از جمله بازیکنانی هستند که در سال های دور و نزدیک عضو تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران بودند.

 

این اردو برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ برگزار می شود و بازیکنان از چهارشنبه هفته جاری وارد این اردو خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • دعوت والیبالیستهای بوکانی و مهابادی به اردوی تیم ملی
  • نفرات راه یافته به فینال و رده بندی پنج وزن نخست