Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بازیاری روز شنبه در پاسخ به گلایه مدیر یکی از کارگاه های تولید ماسک در این شهرستان اظهارداشت: مسئول تولید و  فروش ماسک مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای است و کارگاه‌های تولیدی باید از این مرکز مجوز و  فاکتور بگیرند  و به هرجایی که قصد فروش داشته باشند، ارائه دهند.

وی یادآورشد: به داروخانه ها اعلام کرده‌ایم بدلیل احتمال آلودگی، ماسک از افرادی که مجوز تولید ندارند و استریل نمی‌کنند، خریداری نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای گناوه گفت: این مرکز باتوجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم به ماسک اجازه تولید موقت به کارگاه‌ها داد و با آنان همکاری شد و بصورت جهادی در این زمینه فعالیت کردند.

عباس حقیقی افزود: ماسک تولیدی کارگاه‌های جهادی با قیمت ۱۷ هزار ریال در داروخانه ها به دست مردم می‌رسید اما  هم اینک تنها از شرکت‌های پخش دارویی کشور خریداری می‌کنند.

وی اظهار داشت: درصورتیکه داروخانه‌ها  و کالاهای پزشکی تمایل به خرید ماسک‌های تولیدی قبل کارگاه‌ها را داشته باشند، این مرکز آماده همکاری با آنان است.

مدیر کارگاه تولید ماسک در مال قاید گناوه گفت: داروخانه‌ها از خرید ماسک‌های تولیدشده این کارگاه امتناع می‌کنند.

الهام شاهینی اظهارداشت: باتوجه به شرایط حاد کشور در ابتدای شیوع کرونا به منظورحمایت و تامین نیاز کادر درمان و مردم کارگاه تولیدی خودرا که در زمینه تولید کفش  فعال بود تعطیل و به صورت جهادی به تولید ماسک تا ۱۵ فروردین مشغول شدیم.

وی اظهارداشت: ماسک‌های تولیدی به گروه‌های خاص مثل بیماران اهدا می‌شد  اما با توجه به اینکه بودجه کم داشتیم  تصمیم گرفتیم به گروه‌هایی که بیماری خاصی ندارند بفروشیم و در این زمینه تولید خود را  افزایش دادیم اما داروخانه‌ها از خرید پرهیز می‌کنند،این درحالی است اجازه فروش مستقیم نیز نداریم.

شاهینی گفت: این کارگاه در مجموع ۲۰ هزار ماسک تولید کرد که  سه هزار عدد آن روی دستمان مانده‌است.

این بانوی کارآفرین ادامه داد: هم اینک فعالیت کارگاه تعطیل شده اما اگر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقاضای تولید دهد، داروخانه‌ها استقبال کنند و مردم  نیاز داشته باشند با قیمت پایین شروع به تولید می‌کنیم.
شاهینی اضافه کرد: ماسک‌های تولیدی این کارگاه از بهترین کیفیت برخوردار و ۳ لایه است که برای مقابله با کرونا باتوجه به  شرایط قرمز کنونی می‌تواند کاربردخوبی داشته باشد.

وی افزود: کالاهای پزشکی از ماسک‌های تولیدی این کارگاه خریداری می‌کردند اما شبکه بهداشت تذکر داد که ماسک باید فقط به داروخانه ها فروخته شود. 

شاهینی بیان کرد: هم اینک کالاهای پزشکی، سوپر مارکت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و آرایشگاه‌ها از ما درخواست ماسک دارند اما اجازه فروش نداریم.
وی اضافه کرد: از متولیان و مسئولان انتظار داریم که به فکر ما باشند و با اتخاذ تدابیری  از خطر تعطیلی دائم نجات دهند.

وی افزود: به مردم شهرستان توصیه می‌کنم برای حفظ سلامتی خود و همکاری با کادر زحمتکش و ایثارگر درمان از ماسک استفاده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی رابه صورت ویژه در دستور کار قرار دهند تا از این شرایط بحرانی به زودی عبور کنیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک گناوه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک گناوه ویروس کرونا ماسک گناوه ماسک های تولیدی داروخانه ها کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال استادیوم آزادی را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کرده‌اند و این در حالی است که استادیوم محل میزبانی سرخابی‌ها با مشکلات متعددی برای مجوز حرفه‌ای مواجه بود.

با این حال اسبقیان، معاون قهرمانی وزیر ورزش در این مورد خیال هواداران را راحت کرده است: آنچه را که برای صدور مجوز حرفه‌ای در استادیوم مورد نیاز است، توسط شخص آقای وزیر ورزش به صورت جدی دنبال می‌شود. کار انجام می‌شود و مشکل خاصی نیست.

البته فصل گذشته پرسپولیس باوجود این شرایط ورزشگاه آزادی توانست مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کند و اکنون نیز به نظر می‌رسد اگر مسئله مالکیت حل شود، سایر موارد از سوی ای اف سی قابل چشم‌پوشی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مهم ترین دستاوردهای سفر رئیس جمهور به سمنان
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد