Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مابه‌التفاوت حقوق خرداد ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی از این هفته و مابه‌التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت ماه بازنشستگان با حقوق تیرماه به حسابشان واریز می‌شود.

چند روزی است که از خبر افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی می‌گذرد و در نهایت ۲۶ درصد افزایش تأیید شد.

طبق گفته‌ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی قرار شد مابه‌التفاوت حقوق خرداد ماه بازنشستگان که قبل از تأیید افزایش ۲۶ درصدی واریز شده بود، از این هفته جاری واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بنفشه محمودیان رئیس گروه محاسباتی بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی با اعلام اینکه ما به التفاوت افزایش حقوق خرداد ماه مستمری بگیران هفته جاری واریز می‌شود، گفت: مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت امسال نیز با حقوق بازنشستگان پرداخت می‌شود.

گفتنی است که با افزایش ۲۶ درصدی حقوق بازنشستگان، دریافتی این قشر از این به بعد یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود.

به گفته رئیس گروه محاسباتی بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی امسال کمک هزینه‌های جانبی بازنشستگان نیز افزایش می‌یابد و افزایش مضاعف کمک هزینه خواربار و مسکن در سال جاری فراهم شده است که طی جلسات هفته جاری با نمایندگان تشکل‌ها، این ارقام نهایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مابه التفاوت حقوق ماه بازنشستگان حقوق خرداد ماه تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان