Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعطای تسهیلات برای بنگاههای آسیب دیده و شاغلین حقیقی بیمه شده در بخش حمل و نقل مسافر عمومی بین شهری خبر داد.

مهدی گرجی، امروز شنبه ۳۱ خرداد به رسانه‌های گروهی گفت: به منظور کمک به واحدهای اقتصادی که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند و برابر تصمیمات متخذه کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا، تسهیلات بانکی به مبلغ 120 میلیون ریال برای بنگاه‌های آسیب دیده به ازای هر نفر شاغل و 60 میلیون ریال برای شاغلین حقیقی بیمه شده تا پایان خردادماه سال جاری اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: به منظور بهره مندی از تسهیلات یاد شده رانندگان، مالکین وسایل نقلیه عمومی بین شهری، شرکت‌های حمل و نقل و پرسنل آن‌ها که متقاضی دریافت تسهیلات هستند، باید به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: رانندگان برای ثبت نام در سامانه مذکور باید کد بیمه خود را در محل مربوط به (کد کارگاه) وارد کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: وام حمایتی مذکور با اقساط 24 ماهه و کارمزد بانکی 12 درصد و دوره تنفس چهار ماهه از اول مهرماه قابل باز پرداخت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شاغلین بخش در صورت مواجهه با هر گونه مشکل در طی فرآیند و روند انجام ثبت نام می‌توانند مراتب را از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی حمل و نقل خراسان جنوبی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها زیر پای بانوی راننده در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ خانم فائزه کاظمی، راننده بانو در خراسان شمالی در بخش حمل و نقل مسافری برون شهری با ناوگان اتوبوسی در مسیر اسفراین- تهران و بالعکس فعالیت می‌کند.

سفر‌های نوروزی با وسایل نقلیه عمومی، وقتی با رانندگان مطمئن و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همراه باشد، سفری خوش و به یاد ماندنی را به همراه خواهد داشت. 

 خبرنگار صدا و سیما با یکی از بانوان راننده اتوبوس‌های بین شهری استان همراه شده که در کارش توانسته رضایت مسافران را جلب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جاده‌ها زیر پای بانوی راننده در خراسان شمالی
  • بانک‌ها به جای اعطای تسهیلات مسکن، تجارت می‌کنند
  • نقش پروژه‌های شهری سبز بر بهبود سلامت شهروندان
  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • جشن روزه اولی ها در خراسان جنوبی
  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • بازپس‌گیری فضای شهری از خودروها به نفع شهروندان به سبک بارسلون
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد