Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر قرارگاه جهادی امام حسن عسگری (ع) قم گفت: تشکیل قرارگاه کریمه اهل‌بیت (ع) اقدامات گروه‌های جهادی را منسجم و هدفمند کرد که می‌تواند الگویی برای استان‌های درگیر این بیماری باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت‌الله آقایی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به حضور گسترده و پرشور گروه‌های جهادی درروند مبارزه با کرونا در قم اظهار داشت: گروه‌های جهادی در سراسر کشور در طی سال‌های اخیر و به‌خصوص بعد از بیانات چند سال پیش مقام معظم رهبری به‌خوبی در زمان‌های بحرانی و اضطراری تشکیل‌شده و خدمات ارزنده‌ای را نیز انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در خصوص بیماری کرونا نیز در استان قم از همان روزهای اول جهادگران وارد عمل شدند و به‌خوبی توانستند به وظایف خود عمل کنند.
آقایی ساماندهی و ایجاد هماهنگی بین گروه‌ها را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: نکته مهم این است که در ساماندهی نیروهای جهادی باید به‌خوبی عمل شود و در این زمینه قم موفقیت و تجربه‌ای خوبی به دست آورد.
وی افزود: تجربه خوبی که در قم داشتیم تشکیل قرارگاه کریمه اهل‌بیت (ع) بود که در گام نخست شهر قم را منطقه بندی کرد و در ادامه به‌خوبی اعضای گروه‌های جهادی هر منطقه را شناسایی کرده و با سایر گروه‌ها هماهنگ کرد.
مدیر قرارگاه جهادی امام حسن عسگری (ع) قم تأکید کرد: این‌که گروه‌های جهادی بدانند که از کجا شروع کنند و به کجا بروند و چه‌کارهایی را انجام دهند را این قرارگاه کاملاً دقیق مشخص کرد.
وی افزود: در استان‌هایی که هم‌اکنون درگیر این بیماری هستند ساماندهی و ایجاد هماهنگی بین گروه‌های جهادی می‌تواند نتیجه‌بخش باشد.
آقایی موقعیت‌شناسی را یکی دیگر از محورهای خدمت‌رسانی بهتر عنوان کرد و گفت: گروه‌های جهادی باید یک موقعیت‌شناسی دقیق و درستی داشته باشند به‌عنوان‌مثال در برخی از زمان‌ها نیاز است به بیماران کمک کنند و یا در مراکز خدمات حضور پیدا کنند، تشخیص این‌که در زمان‌های مختلف چه اقداماتی نیز انجام بدهند بسیار مفید و کارآمد است.
وی تصریح کرد: در برخی زمان‌ها مردم به نهادهای دولتی اعتماد نکرده و از دادن آمار بیمارانی که در خانه‌ها هستند چشم‌پوشی می‌کنند، در این موارد مردم به گروه‌های جهادی اعتماد بیشتری می‌کنند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه های جهادی گروه ها زمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، وفانژاد افزود: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.
 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند. 
حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری