Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه هم‌­اندیشی عنایت‌اله ملکی‌تبار مشاور و سرپرست مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با مدیران استانی این مرکز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور تمامی مدیران استانی مرکز گزینش برگزار شد، عنایت الله ملکی‌تبار با تاکید بر اهمیت جایگاه گزینش در نظام آموزش عالی، گفت: برای موفقیت هر گزینشی در محیط علمی در وهله اول باید مصالح کشور و انقلاب به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک سرمایه ملی یکی از بزرگ‌ترین تربیت‌­کنندگان نیروی انسانی برای انقلاب است و باید بر کیفیت و کمیت آن افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشریح ساختار مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اشخاصی که در حوزه گزینش حضور دارند، در مسند قضاوت و داوری هستند و باید به دور از هر گونه رفتار سلیقه‌­ای، با قوت به وظایف خود عمل کنند.

در ادامه این جلسه، مدیران استانی مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارش از مسائل و مشکلات استان ها پرداختند.

ملکی تبار با توصیه بر رازداری و حفظ اسرار، اسناد و مدارک مرتبط با اشخاص، گفت: آنچه در فرآیند بررسی پرونده­‌های گزینشی افراد و اشخاص احصاء می­‌شود، همواره باید محرمانه باقی بماند و باید بر عدم افشای این اطلاعات تاکید کرد. رعایت اخلاق حرفه‌­ایی و صنفی، پرهیز از پذیرش هرگونه سفارش و حرکت به سمت بهره‌­برداری از ابزارهای جدید گزینشی برمبنای شایسته سالاری واقعی و رعایت سرعت و دقت در مرکز گزینش باید در اولویت باشد.

انتهای پیام/

167 / 167 مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی عنایت الله ملکی‌تبار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی مدیران استانی ملکی تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، جواد قربانی گفت: در صبح یکشنبه جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه حاضران درباره تعیین کمیته ها و شرح وظایف آن ها به گفت و گو و تبادل نظر نشستند.

قربانی ادامه داد: همچنین در این جلسه اعضا برنامه ریزی برای برگزاری مراسم هایی در 14 شهرستان استان را مطرح کردند و درباره چگونگی اجرا و محتوای فرهنگی و هنری آن به بحث نشستند.

وی سپس با اشاره به اینکه برنامه نهایی و ویژه نکوداشت مختومقلی فراغی برای تاریخ پنج شنبه 27 اردیبهشت ماه در مزار آن شاعر فقید واقع در آق توقای شهرستان مراوه تپه پیش بینی شده است، گفت: این برنامه با حضور مهمانان ملی و خارجی پیش بینی شده است.

گفتنی است، مختومقلی فراغی، شاعر و عارف بزرگ ترکمن و فرزند دولت محمد آزادی و ارازگل در سال ‏۱۱۱۲ هجری شمسی در روستای حاجی قوشان گنبدکاووس در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد.

مختومقلی تا پایان عمر در بین ترکمن‌ها زیست و در غم‌ها و شادی‌های آن‌ها شریک بود. او علاوه بر شعر، به آموزش و راهنمایی مردم پرداخت و سرانجام در سن ‏۵۷ سالگی به ۱۱۶۹ هجری شمسی در کنار چشمه عباساری در دامنه کوه سونگی بدرود حیات گفت.

پیکر او در روستای آق توقای شهرستان مرزی مراوه‌تپه از توابع استان گلستان در جوار آرامگاه پدرش دولت محمد آزادی، به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • برگزاری جلسه هم اندیشی دفاتر انرژی بلوک ۱ کشور
  • جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد