Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@05:08:40 GMT

از یادمان شهدای مقاومت تا شکارچی گلوبال هاوک

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۷۲۶۳

از یادمان شهدای مقاومت تا شکارچی گلوبال هاوک

در نوبت عکس امروز، رونمایی از یادمان شهدای مقاومت در فرودگاه بغداد، تا سامانه سوم خرداد پدافند هوایی نیروی هوا فضای سپاه به نمایش در آمده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رونمایی از یادمان شهدای مقاومت در فرودگاه بغداد، ماسک در اعماق دریا، بازار گرمی چین پس از کرونا، شکارچی گلوبال هاوک، رنگرزی سنتی- تبریز، ۶۰ هزار زنبور روی صورت یک هندی، نشاءکاری در مبارکه اصفهان، اقامه نمازجمعه تبریز بعد از ۴ ماه تعطیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از دیگر عکس های این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رونمایی از یادمان شهدای مقاومت در فرودگاه بغداد تصویری تاسف آور از رها کردن ماسک در آب‌های ترکیه بازار چینی ها در نقاط مختلف این کشور پس از شیوع کرونا کوه های رنگی زنجان شکارچی گلوبال هاوک نشاءکاری در مبارکه اصفهان اقامه نمازجمعه تبریز بعد از ۴ ماه تعطیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دیدار رفت تیمهای گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون برچسب ها: عکس خبری ، نوبت عکس ، تصاویر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: عکس خبری نوبت عکس تصاویر یادمان شهدای مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز در امنیت و آرامش کامل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بامداد امروز در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای به نام وادی رحمت، طبق پیگیری‌ها مشخص شد پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.
با این حال هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده است و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل به سر می‌برد.

سازمان هواپیمایی کشوری که صبح امروز انجام پرواز‌های مسافری در برخی فرودگاه‌های کشور را موقتا تعلیق کرده بود وضعیت را به حالت عادی برگرداند.
در حال حاضر هیچ محدودیتی در پرواز‌های داخلی و بین‌المللی در فرودگاه‌های کشور وجود ندارد.

پدافند هوایی تبریز در محدودۀ وادی‌رحمت در شمال این شهر و در فاصله حدود ۲ تا ۳ کیلومتری از پالایشگاه و پتروشیمی تبریز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تبریز در امنیت و آرامش کامل
  • تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد
  • انفجار در آسمان اصفهان و تبریز /تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است /تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • فرودگاه های کرمان در حال آماده باش
  • لحظات شکار پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی سپاه
  • لحظه سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی + فیلم
  • فیلم/ جولان‌ سگ‌های ولگرد در باند فرودگاه بغداد
  • رونمایی از دیوارنگاره وعده صادق در میدان شهدای مشهد
  • ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد + فیلم
  • (ویدئو) ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد