Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها با رونمایی از پلی استیشن ۵ جدیدترین کنسول بازی سونی، جهان بازی، رنگ و بوی تازه به خود گرفته است. از سال ۲۰۱۳ که سونی آخرین محصول خود، پلی استیشن ۴ را به بازار عرضه کرده بود، محصول جدیدی از این شرکت ندیده بودیم تا امسال که جدیدترین کنسول بازی خود را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداران کنسول‌های بازی نه تنها کودکان و  نوجوانان، بلکه بزرگ‌سالان نیز هستند. جالب است بدانید سالیانه، مسابقات گیمینگ بسیار جذابی در کشورهای مختلف نیز برگزار می‌شود که استقبال‌کنندگان این بازی‌ها بسیار زیاد هستند. بسیاری از فروشگاه‌های عرضه‌کننده کنسول‌های بازی، فروشگاه‌های آنلاین نظیر یونید و ... درصدد آن هستند تا در بدو ورود این محصول به بازار، آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. 

شرکت سونی پلی استیشن ۵ خود را با تغییرات نسبتاً زیاد و سخت‌افزاری بسیار پیشرفته و قدرتمند به جهانیان معرفی کرد و به عنوان یک کالای دیجیتال بسیاری را جذب خود کرده است.  این پردازنده پی اس 5، هشت هسته‌ای با فرکانس ۳٫۵ گیگاهرتز است. این ابر کنسول، حافظه ۸۲۵ گیگابایتی دارد که حدود ۵۰ تا ۱۰۰ برابر قوی‌تر و سریع‌تر از پی اس ۴ پرو است. شکل ظاهری این مدل نیز زیباتر و نسبت به سایر مدل‌های این شرکت، بزرگ‌تر است. این کنسول دارای چندین درگاه USB Type A، USB Type C و همچنین HDMI ۲٫۱ است. به طور کلی سیستم سخت‌افزاری پی اس ۴ و پس اس ۵ با هم متفاوت و در نتیجه در پلی استیشن ۵، ما شاهد کنسولی بسیار مجهزتر و قوی‌تر هستیم. کنترلرها و یا همان دسته‌های این کنسول بازی نیز با تغییرات گسترده‌ای همراه بوده که بسیار به مذاق گیمرها خوش آمده است. در طراحی این دسته‌ها از دو رنگ سفید و مشکی استفاده شده و برای اولین بار شاهد دکمه‌های بدون رنگ در این کنترلر هستیم که به نظر طراحی جذابی می‌آید. کنترلر دوال سنس، احساس عمیقی به لرزش‌ها و قسمت‌های شلیک می‌دهد.

رقیب اصلی پلی استیشن شرکت سونی، ایکس باکس‌های شرکت مایکروسافت است که در سرعت و قدرت بی همتا هستند. مشخصات پی اس ۵ همانند مشخصات سری ایکس ایکس باکس است با این تفاوت که حافظه‌ای قوی‌تر نسبت به همتای مایکروسافتی خود دارد. ناگفته نماند تنها موردی که همچنان پلی استیشن را در صدر قرار می‌دهد، بازی‌هایی است که انحصاراً در کنسول پلی استیشن ارائه می‌شود. این کنسول، دارای بازی‌هایی مانند GOD OF WAR 4  است که جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کرده است. این در حالی است که بازی‌های جذاب و انحصاری مایکروسافت کم است و یا با تأخیر به دست دوستداران می‌رسد. همچنین برای این ابرکنسول بازی بهتر است از تلویزیون‌های پرچم‌داران این صنعت یعنی تلویزیون‌های سامسونگ، ال جی و همچنین تلویزیون گیمینگ سونی استفاده کنید. برای این نوع بازی‌ها بهتر است سایز تلویزیون شما بین ۴۳ تا ۵۵ اینچ باشد. شرکت سونی اعلام کرده قیمت این کنسول بازی جذاب بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار است که پیش بینی می‌شود در بازار ایران بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد. فروشگاه اینترنتی  یونید این افتخار را دارد تا به محض ورود این کنسول به ایران، آن را در اختیار شما علاقه‌مندان قرار دهد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوازم خانگی نبض بازار کنسول بازی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن قلب با اشاره به اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالا‌ها و محصولات تولید داخل کشور گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی رودبار در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ۷۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی افزود: کارشناسان ارزش این گردو‌های قاچاق را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرده اند.
فرمانده انتظامی رودبار گفت : متهم ۳۹ ساله که کالای قاچاق را از یکی از استان‌های غربی کشور به رشت حمل می‌کرد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود
  • ۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس