Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: موج اجتماعی به وجود آمده در ایران بعد از ساقط شدن پهپاد متجاوز آمریکا در خلیج فارس توسط نیروی هوافضای سپاه، منجر به افزایش حمایت از این نهاد انقلابی شده است.

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اولین سالگرد ساقط کردن پهپاد آمریکایی در تنگه هرمز توسط سپاه، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از قدرت دفاعی و نظامی سپاه پاسداران به خوبی آگاه هستند و می‌دانند که توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از ظرفیت سپاه و دیگر نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی است در منطقه و فرامنطقه بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** دولتمردان آمریکایی از توان بازدارندگی ایران مطلع هستند 

وی در همین راستا افزود: دولتمردان آمریکایی از توان بازدارندگی ایران مطلع هستند و به همین دلیل دست به یک کار بی‌سابقه زده و عملیاتی تروریستی از سوی یک دولت جنایتکار را علیه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در عراق انجام دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: به دلیل قدرت سپاه و اصرار این نهاد انقلابی که در راستای حفاظت و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد تحت تحریم آمریکا قرار گرفته و آن را در زمره سازمان‌های تروریستی به حساب آورد اما موج اجتماعی به وجود آمده در کشور منجر به افزایش حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت این اقدام ایالات متحده آمریکا شد.  

**تشکیلات مردمی سپاه در منطقه در نقطه باشکوهی است

خضریان اظهار داشت: نقش آفرینی سپاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستاوردهای هوافضا و سرنگونی پهپاد آمریکا در منطقه خلیج فارس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد بودیم که نشان داد تشکیلات مردمی سپاه در یک نقطه باشکوهی از سازماندهی گسترده فنی و اطلاعاتی و تخصصی قرار گرفته است.

** شاهد شکست آمریکا در ابعاد مختلف هستیم

وی گفت: ضربات چند سال اخیر نیروی هوافضای سپاه به آمریکایی‌ها به دنیا ثابت کرد قدرت ایالات متحده پوشالی است و تنها کسی که می‌تواند این قدرت را به چالش بکشد جمهوری اسلامی ایران است زیرا هم انگیزه انقلابی دارد و هم قدرت علمی؛ شکست قدرتی که آمریکایی‌ها آن را به رخ دنیا می‌کشیدند بیش از احساس شکست ساقط شدن پهپاد آمریکایی در خلیج فارس بود. 

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: برآیند افول آمریکا در منطقه بعد از ساقط کردن پهپاد آمریکا کاملاً نمایان است ضمن اینکه در مسائل جنگ اقتصادی هم سپاه در کنار همه بخش‌های مختلف کشور نشان داده که تحریم‌ها را به زانو درخواهیم آورد و شکست خوردن طرح تحریم فلج‌کننده ایران را به آنان نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا مجلس شورای اسلامی سپاه پاسداران سپاه آمریکا مجلس شورای اسلامی سپاه پاسداران خلیج فارس نماینده مردم تهران در مجلس پهپاد آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد

حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد

دیگر خبرها

  • سردار استکی: عملیات وعده صادق باعث شکسته شدن قدرت پوشالی اسرائیل شد/ دشمن برای جبران تحقیر به عملیات روانی روی آورد!
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی دشمن را شکست
  • جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را هم شکست
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • دریادار ایرانی: با همت مردم به راه خود ادامه می‌دهیم
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان یک حرف می زنند
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند
  • شیخ یاسین: پاسخ ایران، پوشالی بودن اسرائیل را ثابت کرد