Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:33:13 GMT

مهترین عامل تصادفات رانندگی چیست؟

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۸۰۸۶

مهترین عامل تصادفات رانندگی چیست؟

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه با بیان اینکه امروز (۳۱ خرداد) به عنوان اولین روز هفته ایمنی حمل و نقل بعنوان روز بدون حادثه نامگذاری شده، گفت : اصلی‌ترین هدف از نامگذاری این روز، فرهنگسازی بین رانندگان برای رعایت قوانین رانندگی و سرعت مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تشدید نظارت در محور‌های استان با همکاری پلیس راه به منظور رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت : علاوه بر ۲۰ دستگاه خودرو اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پنج دستگاه خودرو نیز به صورت نامحسوس محور‌های استان را رصد خواهند کرد.

او از فعالیت ۳۱ دوربین ثبت تخلف و کنترل سرعت در جاده‌های کرمانشاه با هدف کاهش حوادث و سوانح رانندگی نیز یاد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: برای جلوگیری از حوادث رانندگی، محور‌های پرتردد و همچنین محور‌های پرحادثه را در اولویت نظارت داریم.

کرمی با بیان اینکه امسال به طور متوسط روزانه ۴۴۱ هزار و ۷۲۶ دستگاه خودرو در محور‌های استان تردد داشتند، افزود: فقط در خرداد ماه حدود ۱۳ میلیون و ۱۵۹ هزار تردد در محور‌های استان به ثبت رسیده که بیشترین سهم با بیش از ۷۵۱ هزار تردد مربوط به محور بیستون به کرمانشاه بوده است.

او با بیان اینکه سرعت غیرمجاز عامل بیشترین حوادث رانندگی است، افزود: بر اساس بررسی که از تردد خودرو‌ها داشتیم، امسال ۳.۵ درصد خودرو‌های عبوری از محور‌های استان سرعت غیرمجاز داشتند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده تردد خودروها تصادف رانندگی محور های استان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه