Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:17:24 GMT

تعطیلی کشتی جهان تا روز ۱۰ شهریور ماه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۸۱۸۰

تعطیلی کشتی جهان تا روز ۱۰ شهریور ماه تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی به تازگی با صدور مصوبات ویژه با در نظر گرفتن شیوع ویروس کرونا، تعطیلی این رشته در سراسر جهان را تمدید کرد.

بدین ترتیب در حالیکه پیش از این اعلام شده بود تمامی فعالیت های رسمی کشتی در جهان تا روز ۱۰ تیرماه به حالت تعلیق درآمده، هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی با انتشار برنامه های سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ از تمدید این تعطیلی تا روز ۱۰ شهریور ماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مصوبات اخیر اتحادیه جهانی کشتی در خصوص آغاز مسابقات در سالهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نیز هنوز نهایی نیست و فعلا همه چیز به نشست بعدی هیات رئیسه اتحادیه جهانی در دهه دوم مرداد ماه موکول شده است.

کد خبر 4953312 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی ویروس کرونا کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال فوتسال فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتسال فرهاد مجیدی احمد سعادتمند اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار حاج احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بود.

خادم سیدالشهدا در پایان رای گیری، با کسب ۱۴ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال عهده دار سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • عکس| نابودگر دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده