Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:42:33 GMT

توسعه شرقی خط ۴ مترو در ۳ فاز

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۸۳۰۲

توسعه شرقی خط ۴ مترو در ۳ فاز

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اعلام برنامه شرکت متروی تهران برای توسعه شرقی خط ۴ گفت: اجرای این پروژه در ۳ فاز انجام می‌شود که با اجرای فاز اول شاهد اتصال خطوط ۴ و ۲ متروی تهران در تقاطع سردار سلیمانی – باقری خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، علی امام  با اعلام برنامه توسعه شرقی خط ۴ متروی تهران با بیان این مطلب اضافه کرد: این برنامه در ۳ فاز طراحی شده که هر یک از فازها در مدت زمان ۳ سال به بهره‌برداری می‌رسد و در صورت تامین مناسب بودجه امکان اجرای همزمان ۳ فاز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مترو گفت: در تلاشیم برای توسعه شرقی خط ۴ متروی تهران نسبت به استفاده و جذب سرمایه‌گذار و ظرفیت مجتمع‌های ایستگاهی اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه شرقی خط ۴ مترو شامل۱۰ و نیم کیلومتر و ۹ ایستگاه است، افزود: این اقدام در راستای افزایش ظرفیت خط و تکمیل پوشش شبکه ریلی در پایتخت انجام می‌شود.

امام با اشاره به این که برخلاف برخی دیدگاه‌های گذشته، شاخص موفقیت در اجرای برنامه برای ما فقط تعداد تونل و ایستگاه ساخته شده نیست، گفت: ملاک اصلی برای ما افزایش بهره‌وری و رضایت شهروندان است زیرا در غیر این صورت با خواب سرمایه و اتلاف آن مواجه می‌شویم و از سوی دیگر هدف اصلی در اقدامات فراموش می‌شود.

وی با تاکید بر این که اجرای برنامه توسعه شرقی خط ۴ متروی تهران منوط به نحوه تامین مالی است، گفت: فاز اول این پروژه شامل ساخت ۴ ایستگاه است که بر این اساس خط ۴ در تقاطع سردار سلیمانی - باقری به خط ۲ متصل می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت متروی تهران، امام با اشاره به این که توسعه شرقی خط ۴ امکان تبادل مسافر با خطوط ۲، ۱۰ و اکسپرس B را فراهم میکند، افزود: به نظر می‌رسد در سال جاری مرحله طراحی فاز اول این برنامه به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت متروی تهران در پایان ابراز امیداری کرد: در بهمن ماه جاری مناقصه پیمانکار فاز اول برنامه توسعه شرقی خط ۴ برگزار و پیمانکار نهایی انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران مترو توسعه شرقی خط ۴ مترو متروی تهران شرکت مترو فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزری خبرانلاین از سنندج، هیوا لهونیان با بیان اینکه طرح تکخوانی برق روستاها در راستای توسعه عدالت اجتماعی و توسعه ی پایداری برق روستاها اجرا میشود، اظهار کرد: با برنامه ریزی های مدون و راهبردی این شرکت در طول چند سال اخیر، بیش از ۸۵ درصد از روستاهای سطح استان تاپایان سال ۱۴۰۲ طرح تکخوانی اجرا و به اتمام رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه کمتر از ۱۵ درصد روستاهای سطح استان مشمول این طرح باقیمانده است، گفت: در سال جاری با برنامه ریزی های منسجم و دقیق، کنتور برق ۲۳۶ روستای باقیمانده که مشمول ۱۴ هزار و ۷۸ خانوار روستایی میباشد از حالت بازفروش خارج و با احتساب آن تمام روستاهای استان، طرح تکخوانی اجرا و عملیاتی میگردد.

لهونیان با اشاره به اینکه در کل استان یکهزار و ۶۱۵ روستای دارای سکنه وجود دارد، گفت: از این تعداد روستا، تاکنون کنتور برق هزار و ۳۷۹ روستای استان تکخوانی و از حالت بازفروش خارج شده است.

لهونیان یکی از رویکردها و اهداف این شرکت در راستای توسعه عدالت اجتماعی، طرح «تکخوانی» نمودن برق روستاها را خواند و گفت: با اجرای این پروژه مشکلات مربوط به قرائت کنتورهای بازفروش و تطبیق با کنتورهای مادر از جمله اختلاف قیمت مصرفی درتعدادی محدود از روستاها، شفافیت و سهل الوصول شدن مطالبات مشترکین، حذف انشعابات غیرمجاز و ایجاد عدالت درصورتحساب های مصرفی مشترکین مرتفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه یکی از مطالبات همیشگی روستاییان تامین برق پایدار و بهره مندی از شرایط انشعاب و انرژی همچون مشترکین شهری است، افزود: در همین راستا با هدف ساماندهی قرائت و استفاده روستاییان ازخدمات غیرحضوری، طی سه سال اخیر طرح تکخوانی نمودن برق مشترکین روستایی با جدیت دردستورکار این شرکت قرار گرفته است.

شایان ذکر است با اجرای این پروژه منبعد روستاییان می توانند بخش عمده ای از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و در بستر اینترنت یا از طریق “اپلیکیشن برق من” دریافت کنند که از جمله این خدمات می توان به دریافت و پرداخت صورتحساب، مشاهده روند مصرف، دریافت انشعاب آمپری و آزمایش لوازم اندازه‌گیری و…. اشاره کرد.

در حال حاضر بیش از ۷۵۰ هزار مشترک در بخش های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و اداری از خدمات شرکت توزیع برق کردستان بهره مند هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898450

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری