Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@17:33:31 GMT

فروش ۶۶۰ میلیونی سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۸۶۹۷

فروش ۶۶۰ میلیونی سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل

تین نیوز

محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان سامانه‌های مبتنی بر نقشه و مکان را برای کنترل و ساماندهی ناوگان عمومی ارائه کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد مهینی، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به پیاده سازی سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، گفت: این سامانه دارای کاربردهای متنوعی در شرکت‌های اتوبوسرانی تا سازمان امداد و نجات و شرکت‌های ساختمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این محصول یک سامانه جامع تحت وب برای کنترل، مدیریت و نظارت آنلاین بر انواع وسایل نقلیه است و بهینه‌سازی مصرف انرژی و مسافت طی شده را بر اساس داده‌های مسیریابی، محاسبه می‌کند. امکان تعیین نقشه پایه، امکان تعریف لایه‌های اطلاعات، قابلیت بارگذاری داده‌ها در فرمت‌های مختلف، سرعت و دقت بالا برخی از ویژگی‌های این محصول است.

مهینی، سامانه هوشمند شبیه‌ساز را از دیگر محصولات تولیدی این شرکت عنوان کرد و ادامه داد: شبیه‌سازی یکی از روش‌های تصمیم‌گیری محسوب می‌شود و در حوزه‌های حاکمیتی خسارت را به حداقل می‌رساند. این محصول دانش‌بنیان، شبیه‌سازی‌های لازم را پیش از بحران انجام می‌دهد تا تمهیدات برای جلوگیری از وقوع بحران اندیشیده شود.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان فروش محصولات دانش‌بنیان داشتیم و در حال حاضر توسعه بازار داخلی و رفع نیاز کشور مورد توجه شرکت است و توسعه دانش با تمرکز بر توانمندی نیروی انسانی خلاق و نوآور حاصل می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، به گفته این محقق ارائه سرویس مدیریت ناوگان به خودروهای تشریفاتی فرودگاه امام خمینی (ره) و آمبولانس‌های مرکز امداد ایثار، نرم‌افزار مدیریت ناوگان عمومی برای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج، نرم افزار مدیریت ناوگان اتوبوسرانی برای سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک، نرم افزار مدیریت ناوگان اتوبوسرانی برای سازمان اتوبوسرانی شهر همدان، اسلامشهر و پاکدشت برخی از پروژه‌های اجرا شده از سوی این شرکت دانش‌بنیان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیریت ناوگان دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف

به گزارش خبرنگار مهر، ۳۹ شرکت دانش بنیان شامل ۲۲ شرکت نوآور و ۱۷ شرکت فناور برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف اعلام آمادگی کرده و غرفه گرفته‌اند.

این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در هتل ارم تهران برگزار می‌شود. برای برپایی این نمایشگاه ۵۰ غرفه پیش بینی شده و ۲۰۰ متر مربع پنل تخصصی ارائه دستاوردهای وقف در نظر گرفته شده است.

هدف این نمایشگاه عرضه ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی در حوزه عمران، صنعت، تکنولوژی، کشاورزی نوآور، شیلات بهره ور، فناوری‌های نوین پزشکی و تجهیزات وابسته و دیگر حوزه‌های اقتصادی است.

چهارمین نمایشگاه «دستاوردهای وقف» از پنجم تا نهم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ در هتل ارم تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6084505 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند
  • پشت پرده فروش سهام دیجیکالا؛ خستگی استارت‌آپی!