Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:29:21 GMT

ساعی: امیدوارم وزارت ورزش مجوز برگزاری اردو را بدهد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۸۷۴۰

ساعی: امیدوارم وزارت ورزش مجوز برگزاری اردو را بدهد

«هادی ساعی» روز شنبه پس از جلسه رییس فدراسیون تکواندو و ملی‌پوشان المپیکی، اظهار داشت با توجه به شرایط بحرانی فعلی جلسه‌ای برگزار کردیم تا با شرایط تمرینی بیشتر از قبل آشنا شده و به آنها کمک کنیم. در گذشته نیز هماهنگی بوده و تمرینات آن‌ها را از طریق فضا دنبال می‌کردیم اما امروز بعد از چهار ماه ملی‌پوشان المپیکی را دیدیم تا با وضعیت آن‌ها بیشتر از قبل هماهنگ شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۰۸ پکن با تاکید بر اینکه تمرین انفرادی کابوس‌وار است، خاطر نشان کرد: اکنون شرایط بسیار سخت است و ورزشکار حرفه‌ای برای پیشرفت به فاکتورهای زیادی لازم دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها داشتن حریف خوب است.  

مدیرفنی تیم ملی تکواندو ایران، گفت: هوگو پوشان از لحاظ روحی اذیت می‌شوند و امیدوارم وزارت ورزش اجازه دهد که اردوها را برگزار کنیم.  می‌دانم وضعیت سخت است و اگر اتفاقی رخ دهد فدراسیون زیر سووال می‌رود اما ما نگران ملی‌پوشان خود هستیم.

قهرمان سابق جهان گفت به  «آرمین هادی‌پور» و «میرهاشم حسینی» اعلام کردیم که به فکر آنها هستیم و در حد توانمان به همراه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به بازیکنان کمک می‌کنیم.  

ساعی همچنین اظهار داشت: دغدغه اصلی ورزشکاران نداشتن شغل است چرا که ورزش منبع درآمد محسوب می‌شود اما با تعطیلی آن به دلیل کرونا ورزشکاران با مشکل مواجه شده‌اند و از مسوولان می‌خواهم همانطور که به مشاغل آسیب دیده کمک می‌کنند، ورزشکاران را نیز در نظر داشته باشند.  

وی در پایان گفت: فردی که قهرمان جهان و المپیک می‌شود باید حداقل شغلی معمولی داشته تا دغدغه‌های او کم شود.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک میرهاشم حسینی آرمین‌ هادی‌ پور فدراسیون تکواندو پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک میرهاشم حسینی آرمین هادی پور فدراسیون تکواندو کمیته ملی المپیک میرهاشم حسینی آرمین هادی پور فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود

به گزارش جام جم آنلاین، پس از مشارکت چشم گیر مخاطبان شبکه ورزش سیما  در رای گیری قهرمان ایران که به انتخاب برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ پرداخت   ، قرار است  پنجم اردیبهشت ماه با پخش زنده تلویزیونی همزمان شبکه ورزش و شبکه سه برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ در  اختتامیه جشنواره قهرمان ایران معرفی شوند .
در این مراسم که شبکه ورزش میزبان آن است و در سالن همایش های صداوسیما با اجرای پیکان یوسفی برگزار می شود ،ریاست صداوسیما ، نامزدهای قهرمان ایران ،وزیر ورزش و جوانان ، رییس کمیته ملی المپیک ، روسای فدراسیونها و بزرگان ورزش کشور حضور دارند .

دیگر خبرها

  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در بوشهر چیست؟
  • پشت پرده لغو کنسرت معین زد و آرمان گرشاسبی در بوشهر
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد