Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@10:08:29 GMT

تروریسم رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۸۷۶۳

تروریسم رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی

خبرگزاری میزان- حساب رسمی پایگاه خبری ـ تحلیلی جام نیوز در توییتر به دنبال پوشش اعتراضات گسترده علیه نژادپرستی در آمریکا و سرکوب شدید معترضان به‌دست نیرو‌های امنیتی مسدود شد. تاریخ انتشار: 13:13 - 31 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۰۳۷۶

خبرگزاری میزان - جام نیوز نوشت: برخلاف شعار آزادی بیان رسانه‌های غربی، شبکه‌های اجتماعی به قتلگاهی برای کاربران ایرانی که علیه سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی فعالیت می‌کنند، تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، حساب رسمی پایگاه خبری ـ تحلیلی جام نیوز در پیام‌رسان توییتر پس از پوشش اعتراضات گسترده علیه نژادپرستی در آمریکا و سرکوب شدید معترضان به‌دست نیرو‌های امنیتی این کشور، توسط توییتر مسدود شد.

ظرف یکسال گذشته، این سومین بار است که توییتر اکانت جام نیوز را حذف می‌کند!

حساب جدید جام‌نیوز در توییتر با آدرس @jamnewscom1 آغاز به‌کار کرده و در دسترس مخاطبان گرامی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: توییتر حساب کاربری جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب گسترده حمله پهپادی ایران علیه اسرائیل در رسانه‌های انگلیس

 شبکه خبری اسکای به طور ویژه در حال پوشش این رویداد است و در تحلیل‌های خود به طور مکرر اشاره می‌کند که اقدام ایران در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری این کشور در سوریه است.

این شبکه همچنین عنوان کرد که پهپادهای ایران از قدرت ویرانگری بالایی برخوردار هستند و هدف آنها در این مقطع مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که سامانه‌ دفاعی رژیم اسرائیل را از پا درآورد.

شبکه خبری بی‌بی‌سی هم در گزارشی با اشاره به حمله پهپادی ایران اعلام کرد: تهران وعده داده بود که پس از حمله به کنسولگری این کشور در سوریه انتقام خواهد گرفت.

خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عوارض صادراتی فهرست مواد خام و نیمه خام معدنی ابلاغ شد
  • شگفتی رسانه‌های عبری از خیانت اردن به جهان اسلام
  • میزان تاثیرات منفی اینستاگرام بر سلامت روان افراد
  • واکنش اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به پاسخ موشکی ایران
  • واکنش اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به حمله موشکی ایران
  • بازتاب گسترده حمله پهپادی ایران علیه اسرائیل در رسانه های انگلیس
  • بازتاب گسترده حمله پهپادی ایران علیه اسرائیل در رسانه‌های انگلیس
  • ادعای رسانه‌های عبری: حملات ایران به اسرائیل آغاز شد
  • مریم امیر جلالی علیه حمید لولایی/ خدشه به خاطرۀ خوش «خانه به دوش»
  • گزارش تصویری | بازدید ۱۰۰ میلیونی تلاوت قاری نوجوان برنامه محفل در شبکه‌های اجتماعی