Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:44:32 GMT

اسامی ۷ مفسد اقتصادی گلستان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۹۴۵۵

اسامی ۷ مفسد اقتصادی گلستان اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی هاشمیان ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: براساس تبصره ماده ۳۶ قانون مجازت اسلامی نام افرادی که به خاطر فساد مالی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان محکومیت قضایی دارند، اعلام می شود.

وی با بیان این که تعداد این افراد در سال جاری ۶ نفر است، افزود: سه نفر از این متهمان که در اداره غله از آن ها شکایت شده بود، در دادگاه رسیدگی به جرائم اقتصادی رسیدگی و برای آن ها رأی قطعی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهمان شامل «میرحسین شجاعی»، «ابوالحسن فاضلی»و «آق اویلی رادنیا» بوده است که شجاعی به ۹ سال حبس، فاضلی به ۹ سال حبس و رادنیا به پنج سال حبس محکوم شدند.

طبق گفته هاشمیان این افراد مشترکاً به ۱۷۰ میلیارد ریال پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

وی گفت: «عبدالعزیز متمکن» به جرم اختلال در نظام اقتصادی و ایجاد سایت و فروش اکانت های شرط بندی بود که در دادگاه گنبدکاووس به آن رسیدگی شد.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد که متمکن به یک سال حبس و ۱۰ میلیارد ریال جریمه نقدی و رد مال به میزان ۵۰۰ میلیون تومان محکوم شد.

وی اضافه کرد: دو متهم دیگر «بی بی نرگس خراسانی»  و «شهربانو خراسانی» که شهرداری علی آبادکتول از آن ها شکایت کرده بود.

هاشمیان ادامه داد که اتهام آن ها جعل در لیست حقوق و اختلاس بود که بی بی نرگس به به چهار سال حبس و انفصال از خدمت و و از دیگر متهمان پرونده مفاسد اقتصادی هستند که از این دو خواهر شهرداری علی آباد کتول شکایت کرده است که به اتهام جلب در لیست حقوق و اختلاس «بی بی نرگس خراسانی» به چهار سال حبس، رد مال، پرداخت جزای نقدی و انفصال از خدمت و شهربانو هم به دلیل معاونت در اختلاس به ۶ ماه حبس محکوم شدند.

وی گفت: متهم دیگر «داریوش خواجه وند» که به دلیل اخذ رشوه به دو سال و 6 ماه حبس، انفصال دائم از خدمت و پرداخت جزای نقدی دو میلیارد و 212 هزار ریال محکوم شد که در شعبه 110 دادگاه کیفری گرگان

دیگر متهمی است که به جرم اخذ رشوه به دو سال حبس و انفصال دائم از خدمت محکوم شد و جزای نقدی دو میلیارد و ۲۱۲ هزار ریال برای این متهم در نظر گرفته شده است و شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری دو گرگان هم برای وی رأی صادر کرده است.

کد خبر 4953406

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دادگستری گلستان هادی هاشمیان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام آتش سوزی بیرجند خطبه های نماز جمعه صنایع دستی یاسوج استانداری سمنان جزای نقدی سال حبس محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از ۱۸ بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر ۱۴ بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، ۴ بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب ۱۴ نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

منبع: فدراسیون والیبال

دیگر خبرها

  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان