Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته فوتسال تصمیم گرفته بود دستمزدی برای سه ماهه اول امسال برای مربیان تیم ملی در نظر نگیرد که با مخالفت شدید سرمربی تیم ملی فوتسال روبرو شد.

به گزارش ایسنا، قرارداد سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال مه ماه به پایان می‌رسد و کمیته فوتسال از همین الان به صرافت افتاده تا قرارداد این مربی را تمدید کند اما قرارداد دستیاران او ابتدای امسال به پایان رسیده و هنوز پیش نویس قرارداد جدید در اختیار مربیان تیم ملی قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شنیده‌ها یکی از دلایل تاخیر ارسال پیش نویس قراداد برای مربیان تیم ملی تصمیمی است که کمیته فوتسال در رابطه با دستمزد این مربیان گرفته بود و قصد داشت برای سه ماه اول امسال که به دلیل بیماری کرونا تمام فعالیت های ورزشی از جمله اردوهای تیم ملی فوتسال تعطیل بود دستمزدی برای مربیان تیم ملی در نظر نگیرد و قرارداد آن‌ها از ابتدای تیر تمدید شود اما این تصمیم به شدت با مخالفت سرمربی تیم ملی روبرو شده و به رئیس کمیته فوتسال گوشزد کرده که مبلغ قرارداد دستیارانش به اندازه‌ای نیست که بخواهد چیزی هم از آن کسر شود و به همین دلیل این قرارداد باید از ابتدای امسال با مربیان تیم ملی بسته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتسال ایران مربیان تیم ملی کمیته فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش قدس آنلاین، قرارداد طارمی با باشگاه  پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفت‌وگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آن‌ها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمونه اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم