Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:27:47 GMT

برنامه لیگ والیبال تغییر نکرده است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۹۹۳۲

برنامه لیگ والیبال تغییر نکرده است

فدراسیون والیبال پیش از این اعلام کرده بود که مسابقات لیگ برتر مردان و زنان از میانه شهریور آغاز می‌شود. اما هفته گذشته مسابقات قهرمانی کشور که قرار بود در تیرماه برگزار شود به تعویق افتاد. تغییر تاریخ مسابقات قهرمانی کشور، این گمان را ایجاد کرد که مسابقات باشگاهی هم به تعویق بیفتد.

شهرام عظیمی امروز در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال اعلام کرد که این تغییر تاریخ درباره لیگ‌ها نیست و زمان‌بندی مسابقات طبق برنامه‌ریزی قبلی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز آخرین فرصت اعلام آمادگی باشگاه‌ها برای حضور در لیگ برتر است.

برچسب‌ها فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران لیگ برتر انگلیس با واکنش شدیدی نسبت به آخرین برنامه‌ریزی بازی‌ها مواجه هستند. آرسنال احتمالاً اولین باشگاه ناراضی است چون باید بازی‌های زیادی را پشت سر بگذارد و این در حالی است که تاتنهام 15 روز قبل از دربی شمال لندن در یکشنبه 28 آوریل، استراحت خواهد کرد!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول نیز با بدترین کابوس خود در دربی مرسی ساید با اورتون در گودیسون پارک در روز چهارشنبه 24 آوریل روبرو شده است. سپس تیم تحت هدایت او باید در ساعت 12:30 بعدازظهر روز 27 آوریل به وستهم بازی کند.

بازی تاتنهام با منچسترسیتی در 20 آوریل به تعویق افتاده چون شاگردان پپ گواردیولا آخر آن هفته با چلسی در نیمه نهایی جام حذفی بازی خواهند کرد.

با این حال، به جای برنامه ریزی مجدد بازی‌ تاتنهام و سیتی برای اواسط هفته آینده، مردان گواردیولا به جای آن در روز پنجشنبه، 25 آوریل، مقابل برایتون بازی خواهند کرد. این باعث می‌شود تاتنهام پس از بازی مقابل نیوکاسل در 13 آوریل تا زمانی که مقابل آرسنال بازی می‌کند، استراحت کند. در طی این 15 روز، آرسنال در 4 بازی حساس با استون ویلا، بایرن مونیخ، ولورهمپتون و چلسی روبرو خواهد شد در حالی که تاتنهام از استراحتی طولانی مدت لذت می‌‌برد.

این برنامه ریزی می‌تواند پیامدهای زیادی در رقابت قهرمانی و همچنین نبرد برای ایستادن بین 4 تیم برتر داشته باشد چون برنامه تاتنهام به آن‌ها شانس بیشتری نسبت به استون ویلا می‌دهد که هنوز در لیگ کنفرانس اروپا حضور دارد.

این موضوع باعث شده که افراد در باشگاه‌های مختلف «یکپارچگی» برنامه‌ بازی‌ها و نقشی که زمان‌بندی مجدد ممکن است در سرنوشت قهرمان و 4 تیم برتر جدول بازی کند را زیر سوال ببرند.

منچسترسیتی اکنون به جای بازی مقابل تاتنهام که حریف سرسختی برای آن‌ها بود، در یک بازی آسان‌تر مقابل برایتون قرار می‌گیرد. واضح است که برنامه بازی‌ها به دلیل لغو بازی‌های جام حذفی و همچنین صعود باشگاه‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در آشفتگی کامل قرار گرفته است.

لیورپول هم با یک کابوس مشابه روبرو است و کلوپ شاهد بازی‌هایی است که در وقت ناهار شنبه پس از یک بازی اروپایی وسط هفته انجام می‌شود.

بازی سیتی مقابل تاتنهام یکی از 4 بازی‌ای است که هنوز تکلیف زمان آن مشخص نیست، مانند: منچستریونایتد - نیوکسل، چلسی - تاتنهام و برایتون - چلسی.

دیگر خبرها

  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!