Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اقدامات انجام شده برای کاهش مخاطرات بهداشت، ایمنی و محیط زیست در بخش مرکزی شهر تهران، اداره HSE شهرداری منطقه ۱۱ موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی یک ساله بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ در تشریح برنامه‌ها و اقدامات انجام شده برای ارتقای ایمنی بهداشت و محیط زیست و کاهش مخاطرات در این زمینه گفت: باتلاش‌هایی که طی یک سال گذشته در حوزه HSE انجام شد؛ موفق شدیم در دوره‌های ارزیابی سال ۱۳۹۸ مقام دوم ارزیابی عملکرد ۶ ماهه اول سال و مقام اول در ممیزی شخص ثالث و همچنین رتبه برتر در ارزیابی یک ساله نشان تعالی دربین مناطق ۲۲ گانه را به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبادیان افزود: اقدامات انجام شده دراین حوزه شامل تهیه و توزیع مدارک و برگزاری آموزش‌های تخصصی در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در بین پرسنل، ارزیابی و مدیریت ریسک در سطح منطقه وتعیین معیار‌های مدیریت پیمانکاران برای حصول اطمینان از ارزیابی، انتخاب و به کارگیری صحیح پیمانکاران برپایه توانایی آنان درارائه خدمات منطبق برالزامات سازمان و hse و ملزم کردن شرکت‌ها به معرفی نمایندگان ذیصلاح و... به منظورکاهش مخاطرات بهداشت، ایمنی ومحیط زیست بوده است.
همچنین محسن ابراهیمی مدیراداره HSE شهرداری منطقه ۱۱ از تعیین اهداف در سال جدید ونحوه نیل به آنهاباتوجه به آرمان وخط‌مشی والزامات قانونی وتدوین روش‌های اجرایی و دستورالعمل‌های مرتبط جهت پیشبرد هرچه بیشتر الزامات HSE در سطح منطقه خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، پروتکل‌های غربالگری در سطح منطقه اعم از پرسنلی و پیمانکاری از ابتدای شیوع بیماری در حال انجام است و با توجه به ماندگار بودن این ویروس، طرح‌های فرهنگ سازی در سه سطح پرسنلی، پیمانکاری و شهروندی در دست اقدام می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهداشت کرونا کرونا ویروس شهرداری منطقه 11 شهرداری منطقه ۱۱ محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر منطقه یک شهرداری مشهد گفت: نظارت بر ساخت و سازها در محدوده و حریم شهرها از وظایف اصلی و بسیار مهم شهرداری ها به منظور صیانت از حقوق شهر و شهروندان و زمینه ساز حفظ کیفیت و استاندارسازی در توسعه شهرها است.

حسین عبدالله زاده افزود: ۵۷۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه در راستای کنترل و نظارت بر ساخت و ساز ها در سال گذشته مهر و موم شد. و از این تعداد ۲۵۴ مورد فک پلمب و ۵۱ مورد با پیگیری مالکان و رفع نواقص و کاستی ها منجر به رفع پلمب شده است.

وی ادامه داد: در این راستا پارسال تعداد ۸۸۸ مورد اخطاریه توقف عملیات عمرانی و ساختمانی برای واحدهای دارای ساخت و ساز غیر اصولی و ناایمن صادر شد و بیش از ۲ هزار اخطاریه ایمنی و پیگیری برای موارد متخلف ساختمانی صادر شده است .

عبدالله زاده افزود: همچنین هفت مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز بنا، منجر به اجرای برش اسکلت توسط شهرداری منطقه شد که این عملیات نیز در مساحتی بالغ بر ۶۶۰ مترمربع اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته با پیگیری مهندسان اداره نظارت بر ساخت و سازهای منطقه مبنی بر اجرای آرای قضایی صادره، ۴۱ مورد اجرای رای قلع کمیسیون ماده 100 توسط خود مالکان انجام شد.

منطقه یک شهرداری مشهد با هزار و ۵۰۵ هکتار وسعت به لحاظ مرکزیت شهری از نظر تجاری ،‌اداری ،‌جمعیت و ترافیک بیش از اندازه ای را در خود جای داده ،این شهرداری در سال ۱۳۶۳تآسیس گردیده است.

این منطقه محل تمرکز عمده فعالیت های مرکز شهری شامل بانک هاو ادارات دولتی، دفاتر روزنامه ها و انتشارات، بیمارستان ها مراکز پژوهش، فروشگاه های بزرگ است و در ساختار شهری جایگاه خاصی دارد. جمعیت این منطقه طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ حدود ۱۶۷ هزار نفر است.

این منطقه از شمال به میدان استقلال، بلوارفردوسی، میدان فردوسی، بلوار سپهبد قرنی، خیابان توحید ، میدان شهدا، از شرق به خیابان دانشگاه، میدان دکتر شریعتی، خیابان کوهسنگی، از جنوب به بلوار شهید محمد منتظری، میدان فلسطین، بلوار ملک آباد، میدان آزادی و از غرب به میدان آزادی، بزرگراه آزادی، میدان استقلال متصل است.

 
 

دیگر خبرها

  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • کسب رتبه دوم خراسان رضوی در پایش‌ های زیست محیطی کشور