Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:11:49 GMT

گاف رسول پناه درباره مطالبات 70میلیاردی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۰۳۵۶

گاف رسول پناه درباره مطالبات 70میلیاردی پرسپولیس

سرپرست موقت پرسپولیس به نظر می‌رسد بدون بررسی لازم در خصوص قرارداد با بانک کوثر، اقدام به گفتگو درباره میزان مطالبات این باشگاه از آنها کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رسول پناه، سرپرست موقت پرسپولیس با حضور در جمع خبرنگاران بحث مربوط به مطالبات این باشگاه را با اعلام طلب 70 میلیاردی مطرح کرد که به نظر می‌رسد صحت نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اینباره گفته: "باشگاه پرسپولیس طلب‌هایی از بانک کوثر، همراه اول و ایرانسل دارد. نامه هایش را هفته پیش برای بانک کوثر و همراه اول ارسال کردیم. باید بنشینیم و حساب کنیم. فک می کنم 70 میلیارد از بانک کوثر مطالبات داریم و در مورد همراه اول هم مدیران مالی ما و آنها باید بنشینند و صحبت کنند تا به عددی برسند."

 

رسول پناه در شرایطی ادعای 70 میلیاردی بابت مطالبات از این بانک را مطرح کرده که البته چندی پیش طی صورتجلسه و اعلام بانک مرکزی، این بانک زیر مجموعه بانک سپه شده است. 

 

با این حال ذکر توضیحاتی درباره قرارداد این باشگاه با بانک کوثر می‌تواند جالب توجه باشد؛ پرسپولیس در دوره مدیریت علی اکبر طاهری و بعد از آن حمیدرضا گرشاسبی که پیش از این عضویت هیات مدیره سرخ‌ها را برعهده داشت، اقدام به قرارداد با بانک کوثر کرد. قراردادی که طی آن این بانک مکلف می‌شد مبلغ 22 میلیارد به باشگاه پرسپولیس طبق تعهداتی که اعلام شد پرداخت نماید.

 

طبق این قرارداد بانک کوثر در سال اول 20 میلیارد به باشگاه پرسپولیس پیش پرداخت داشت (10 میلیارد برای سال اول و 10 میلیارد هم برای سال دوم) که مبلغ 3 میلیارد و 700 میلیون تومان بابت تبلیغ روی پیراهن در نظر گرفته شد و از این طریق مستهلک (اجرای تعهد) شد. 

 

در این رابطه قرار شد باقی مبلغ باقیمانده برای دریافتی اول (6 میلیارد و سیصد میلیون) را در صورتی که باشگاه هوادارانش را ترغیب به استفاده از کارت هواداری این بانک کند، به این باشگاه پرداخت کند در نظر گرفته شود. اقدامی که البته طبق برنامه و با استقبال مناسبی همراه نشد.

 

در ادامه بانک کوثر طبق تعهد خود برای سال دوم نیز مبلغ 10 میلیارد به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرد و اینبار مبلغ 4میلیارد و 100 میلیون (مبلغ 3.700 بعلاوه 10 درصد) به تبلیغ پشت پیراهن اختصاص یافت. 

 

با این حال مشخص نیست طی قراردادی که در سال سوم آن به دلیل عدم اجرایی شدن کامل مفاد آن کن لم یکن باقی مانده و در ابتدا نیز روی مبلغ 22 میلیارد به توافق و امضا رسیده، مهدی رسول پناه به چه شکل از مطالبات 70 میلیاردی صحبت کرده است. 

 

با این حال شاید شاید تنها بندی که پرسپولیس بتواند بر پایه آن ضمن مستهلک کردن کامل دریافتی‌های خود خواهان غرامت نیز از این بانک باشد، مربوط به عدم تبلیغ مناسب و مداوم برای استقبال هواداران و رسوب کارت‌های هواداری در نظر گرفته در این زمینه باشد. با این حال بعید است در این رابطه نیز مبلغ مدنظر و اعلام شده توسط رسول پناه (70میلیارد) به این باشگاه برسد.

مهدی رسول پناه پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی رسول پناه پرسپولیس تهران باشگاه پرسپولیس رسول پناه بانک کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 846664 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • فوری: خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان