Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، ساخت فیلم سینمایی «دست انداز» از اواسط پاییز سال ۹۸ آغاز شده بود که  در زمستان به مرحله فنی رسید، و مراحل فنی از ابتدای اسفند سال ٩٨ بدلیل گسترش ویروس کرونا متوقف شد.

بعد از حدود سه ماه توقف، ساخت فیلم «دست انداز» از سرگرفته شده و هم اکنون محمدرضا دلپاک در حال صداگذاری و امین هنرمند در حال اتمام ساخت موسیقی فیلم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا کیانیان، حبیب رضایی، هدی زین‌العابدین، رویا نونهالی و همایون ارشادی بازیگران فیلم «دست انداز» هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: کمال تبریزی، نویسنده فیلمنامه: فرزاد فخری زاده، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: نوا روحانی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، سرپرست گروه فیلمبرداری: محمد ابراهیمیان، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیرصدابرداری: عباس رستگارپور، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، آهنگساز: امین هنرمند، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، عکاس: زهرا مصفا، مجری طرح و مدیرتولید: علیرضا ابوالقاسمی نژاد، مدیر تدارکات: ظهیرپیرهادی، تهیه‌کننده: محمد آفریده.

۲۴۱۲۴۱ کد خبر 1401445

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کمال تبریزی سینمای ایران کارگردانان سینمای ایران دست انداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، در این اردو که استارت کار تیم ملی در سال جدید خواهد بود ، ۲۰ بازیکن تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام خواهند داد.

تیم ملی هاکی سالنی بانوان که جایگاه پنجم آسیا را دارد خود را جهت حضور قدرتمند و حضور در سکو در مسابقات آسیایی پیش رو که به میزبانی تایلند در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و انتخابی جام جهانی نیز هست آماده می کنند.

کد خبر 6063297

دیگر خبرها

  • فلسطینیان غزه را با خون شهیدانشان خواهند ساخت
  • نگاهی دیگر به بدلکاری
  • فیلم/ برای اولین بار اذان با شهادت ثلاثه در امارت شارجه طنین‌انداز شد
  • ساخت و بازسازی بیش از ۷هزار و ۸۰۰ قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز 
  • روح معماری ایرانی-اسلامی بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید