Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مجتبی احمدی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جمال زرگر رییس جمعیت هلال احمر مشهد و عباس یوسفی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزه به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده و هم اکنون در حال درمان هستند.

وی با بیان اینکه رییس هلال احمر فیروزه در بیمارستان نیشابور بستری و تحت درمان است، افزود: رییس جمعیت هلال احمر مشهد نیز در منزل و تحت مراقبت و درمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی ادامه داد: پیش از این ۶ نفر از امدادگران هلال احمر استان نیز در اجرای طرح غربالگری و سنجش سلامت مسافران در مبادی ورودی به بیماری کرونا مبتلا شده بودند که همه آنان بهبود یافته‌اند.

وی گفت: در اجرای طرح دستیار طی روزهای اخیر ۴۸ هزار بسته بهداشتی و کمک معیشتی توسط نیروهای هلال احمر استان بین بیماران خاص و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا توزیع شده است که روسای جمعیت هلال احمر مشهد و فیروزه در اجرای این طرح مشارکت فعال داشته‌اند.

جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با ۵۱۲ کارمند رسمی، قراردادی و پیمانی هم‌اینک از خدمات ۱۴ هزار و ۵۰۰ امدادگر و نجاتگر فعال در این استان برخوردار است.

از این میان، سه هزار و ۴۶۵ امدادگر و نجاتگر متخصص در قالب ۱۳ شاخه امدادی همچون امداد کوهستان، سیلاب، حمایت روانی و اسکان اضطراری در خراسان رضوی به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان هستند. 

جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ۳۱ پایگاه امداد و نجات، ۲۰ نمایندگی و شعبه، ۴۴ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، ۴۰ هزار داوطلب و ۱۰۳ هزار عضو جوانان هلال احمر دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد سازمان امداد و نجات هلال احمر ویروس کرونا مشهد سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت