Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@20:09:54 GMT

طارمی در فوتبال پرتغال می‌ماند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۱۰۰۵

طارمی در فوتبال پرتغال می‌ماند

با برخورداری از پیشنهاد سه تیم بزرگ لیگ پرتغال، احتمال ماندن مهدی طارمی در این لیگ بسیار بالا است.

به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه Abola پرتغال، مهدی طارمی که یکی از بازیکنان خوب تیم ریوآوه در فصل جاری لیگ برتر پرتغال است مورد توجه تیم پورتو قرار دارد. این مهاجم ایرانی یکی از گزینه‌های جدی پورتو برای تقویت خط حمله این تیم در فصل آینده محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی که تابستان 2019 به ریوآوه پیوست، سطح فنی بالایی را در لیگ برتر پرتغال به نمایش گذاشت و در بازی اخیرش برابر بنفیکا نیز گل زد. مهدی طارمی که می‌توانست دستمزد سالانه 2.5 میلیون یورویی را کسب کند با قرارداد کمتری به ریوآوه پیوست تا در لیگ برتر پرتغال بازی کند. اکنون او علاوه بر تیم‌های پرتغالی پیشنهادهایی از سایر لیگ‌های اروپایی نیز دارد.

بوردوی فرانسه یکی از تیم‌هایی بود که می‌خواست طارمی را جذب کند اما طرح پیشنهادی این تیم مورد پذیرش او قرار نگرفت. ماندن در لیگ پرتغال یک احتمال قوی برای آینده طارمی است و 3 تیم بزرگ این رقابت‌ها شامل پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ به دنبال انتقال او در پایان فصل هستند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مهدی طارمی ریو آوه لیگ پرتغال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی: طارمی بازیکن بسیار باهوشی است

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید از ابتدا کسب سه امتیاز هدف اصلی ملی‌پوشان در دیدار برابر ترکمنستان بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، مهدی قایدی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر ترکمنستان انتخاب شد در نشست خبری اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم. 

وی افزود: امیدوارم در ترکمنستان هم زمینهای استانداردی وجود داشته باشد و این تیم نیز بتواند در این زمین‌های استاندارد بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

قایدی در پاسخ به این سوال که گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد، گفت: در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می دانند ولی ما همشهری هم هستیم و در زمانهای مختلف با حرکتهای بدون توپ می‌توانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • طارمی جای خالی سردار را پر کرد!
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • قایدی: گل من تقدیم به مهدی طارمی!
  • قایدی: طارمی بازیکن بسیار باهوشی است
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • سردار به طارمی: بازوبند مال تو!